Huis Gemaakt 2022

Emiel zat daar wel met de samengenepen billekes toen Cerina over zijn tegeltjes aan het strelen was. Effe met TEC7 lijmen ... :unsure: Maar ja bon, het plakt hé.

Nu ja, de kaboutertjes komen overal helpen hè... Als ik het goed begrepen heb, is de hele vloer van de keuken van Antwerpen waterpas gelegd door de kaboutertjes.
Maar dat was niet na de verstreken tijd
En die OSB was al scheef gelegd door de kabouters denk ik, kan me niet herinneren dat ze in Antwerpen dat zelf gedaan hebben

Goh, die Hadisa zit er volgens mij vooral bij om ervoor te zorgen dat ze niet zoals vorig jaar eindigen met 2 huizen die ze aan de straat stenen niet kwijt krijgen, en Gert sja... Ik kan die man ook niet smaken maar ze moeten er iemand inzetten met dat profiel natuurlijk, laat 3 van dat soort profielen langskomen en ze geven waarschijnlijk alle 3 een andere mening, net omdat dat zo subjectief is.
2?
Laakdal was vorig jaar tamelijk snel verkocht hoor.
Kortrijk daarentegen...

Ik lees hier veel commentaar op Gert en Hadisa. Maar die Cerina, wat een omhooggevallen huppeltrut is dat? Die kijkt echt neer op iedereen en er komt geen zinnig woord uit die hare mond. Vorig jaar heeft die zoveel fouten gemaakt in het "advies" dat ze gaf aan de verbouwers. (Ik heb het er toen ook nog over gehad trouwens)
Ik had echt verwacht dat ze die dit jaar zouden vervangen door iemand die echt verstand van zaken heeft. Maar ik vermoed dat Marchetta te veel geld betaald aan vtm om in de picture te mogen staan.

Ik weet eigenlijk echt niet wie ik het gun.

Wat een ziek programma eigenlijk toch. Half jaar zo hard werken om voor 1 koppel hun leven te garanderen en voor de rest 0,0.

Ze hadden beter House Rules BE gedaan. Veel leuker concept

Ik weet eigenlijk echt niet wie ik het gun.

Wat een ziek programma eigenlijk toch. Half jaar zo hard werken om voor 1 koppel hun leven te garanderen en voor de rest 0,0.

Ze hadden beter House Rules BE gedaan. Veel leuker concept
Da's toch overal zo? Bij The Voice bijvoorbeeld gaat dat over een periode van een jaar waar mensen constant afvallen. Ge kunt zeggen "dat is niet zo arbeidsintensief" maar daar komt nog veel bij kijken, en zeker mentaal.

Ik lees hier veel commentaar op Gert en Hadisa. Maar die Cerina, wat een omhooggevallen huppeltrut is dat? Die kijkt echt neer op iedereen en er komt geen zinnig woord uit die hare mond. Vorig jaar heeft die zoveel fouten gemaakt in het "advies" dat ze gaf aan de verbouwers. (Ik heb het er toen ook nog over gehad trouwens)
Ik had echt verwacht dat ze die dit jaar zouden vervangen door iemand die echt verstand van zaken heeft. Maar ik vermoed dat Marchetta te veel geld betaald aan vtm om in de picture te mogen staan.
Ik denk dat Cerina betaald wordt door vtm hoor, niet omgekeerd.

Da's toch overal zo? Bij The Voice bijvoorbeeld gaat dat over een periode van een jaar waar mensen constant afvallen. Ge kunt zeggen "dat is niet zo arbeidsintensief" maar daar komt nog veel bij kijken, en zeker mentaal.

Ja, maar ik denk toch dat het ongelofelijk zwaar is om je "droomhuis" te bouwen en dan achter te laten.

Kortrijk heeft vorig jaar toch meer dan 100k gekregen door crowdfunding?
En Kenny en Amber (de enigste die het echt verdienden van te winnen) toch ook iets van een 30k denk ik.

En ik denk dat er nu voor de verliezers vast weer crowdfunding zal gedaan worden, zelfs voor Emiel en Alexia. Dus worst case scenario is dat je verliest en "slechts" een paar duizend euro wint + een hoop knowhow om eventueel zelf later zonder tijdsdruk een huisje op te knappen.

Ik vraag me wel af hoe het nu verder gaat.
Ze moeten nu heel hun huis afwerken, wat gaat er dan nog gebeuren in de finale week?

Ik vraag me wel af hoe het nu verder gaat.
Ze moeten nu heel hun huis afwerken, wat gaat er dan nog gebeuren in de finale week?

Inderdaad, het lijkt alsof niet meer met publieksjury te zullen zijn dit jaar. Ik vermoed dat de gewone jury dus de 2 finalisten zal kiezen en dat dan een panel van experten zal langskomen om punten te geven en zo de winnaar gekozen zal worden.

Ik zet m'n geld in op Younes.

Inderdaad, het lijkt alsof niet meer met publieksjury te zullen zijn dit jaar. Ik vermoed dat de gewone jury dus de 2 finalisten zal kiezen en dat dan een panel van experten zal langskomen om punten te geven en zo de winnaar gekozen zal worden.

Ik zet m'n geld in op Younes.

Was er laatst niet een oproep om als kijker de huizen te mogen gaan beoordelen?

Ik vraag me trouwens af hoeveel tijd er tussen de opnames en uitzending zit. Het huis in Beringen is alleszins serieus veranderd qua uitzicht en heeft nu een wit uitzicht.

Was er laatst niet een oproep om als kijker de huizen te mogen gaan beoordelen?

Ik vraag me trouwens af hoeveel tijd er tussen de opnames en uitzending zit. Het huis in Beringen is alleszins serieus veranderd qua uitzicht en heeft nu een wit uitzicht.
Dat was sowieso al voorzien om die gevel te isoleren met crepi. Dat was vrij duidelijk te zien aan de nieuwe ramen en dorpels.

Volgens een beschrijving van de aflevering woensdag op vtm.be komen er kijkers langs om de punten mee uit te delen. Het is niet echt duidelijk wanneer het derde koppel afvalt, ik denk dinsdagavond.
De spanning stijgt bij de overgebleven koppels. Welk huis zal het meest in de smaak vallen bij de jury en de kijkers die langskwamen om hun oordeel te vellen.

Volgens een beschrijving van de aflevering woensdag op vtm.be komen er kijkers langs om de punten mee uit te delen. Het is niet echt duidelijk wanneer het derde koppel afvalt, ik denk dinsdagavond.
Volgens mij valt er geen koppel meer af, gewoon met alle drie naar de finale zoals vorig seizoen?

Terug
Bovenaan