Bjorn
Well-known member
idd, ben eens benieuwd hoe ze daar in gaan slagen om dat met radiatoren comfortabel warm te krijgen.Ik was hetzelfde aan het denken.
En zo hoge plafonds allemaal goed en wel maar energievriendelijk is dat niet
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd, ben eens benieuwd hoe ze daar in gaan slagen om dat met radiatoren comfortabel warm te krijgen.Ik was hetzelfde aan het denken.
En zo hoge plafonds allemaal goed en wel maar energievriendelijk is dat niet
Als ze dat helemaal zelf hadden moeten doen, was het misschien ook geen eerlijke strijd. Dat plamuren heeft allicht al even lang geduurd als het plaatsen van de gyprocplaten in de andere woningen. Er is diversiteit in uit te voeren m², je kan al eens meer te doen hebben, maar los het dubbel moeten doen in vergelijking met de rest, dat lijkt me niet echt een eerlijke competitiie.Waarom hebben wij bij Younes en Eline geen 1 gyproc plaat zien omhoog gaan?
Ik kan da precies nie geloven da die gans die living tot in de nok van het dak hebben dicht gestoken… das geen klusje die je zomaar even doet toch boven je hoofd met gyproc platen op een stelling…
Als de gevels goed geïsoleerd geraken, én die kamer zelf is afgesloten, zal dat nog wel lukken. Maar je mag geen warmteverliezen hebben want anders blijf je bezig natuurlijk.idd, ben eens benieuwd hoe ze daar in gaan slagen om dat met radiatoren comfortabel warm te krijgen.
Wel ja, ik begin dat gevoel ook te krijgen: dat de technische baggage niet meer doorslaggevend is. Ongetwijfeld werken die koppels hard en veel, maar op die manier had ik ook wel graag gerenoveerd.Qua gevels is er aan de 3 huizen wel iets gedaan denk ik, er staken overal nieuwe (zwarte) ramen en terrasdeuren in en de voordeur van Boortmeerbeek is anders. Er hangt ook een sleuteldoos voor de werkmannen:
![]()
Het is voor mij meer een interieurshow, met hier en daar iets van bouwen maar dat is minimaal. Jammer dat ze de werkmannen niet tonen of inschakelen als "budget" met aantal uren of euro's, dan is die hulp ook "spannend". Nu is het gewoon in de volgende aflevering dat er plots een schone kamer staat dat enkel nog een lik verf nodig heeft en 1 wachtbuis waar de aannemer speciale instructies voor geeft.
In de 1e kamers waren ramen al vervangenQua gevels is er aan de 3 huizen wel iets gedaan denk ik, er staken overal nieuwe (zwarte) ramen en terrasdeuren in en de voordeur van Boortmeerbeek is anders. Er hangt ook een sleuteldoos voor de werkmannen:
![]()
Het is voor mij meer een interieurshow, met hier en daar iets van bouwen maar dat is minimaal. Jammer dat ze de werkmannen niet tonen of inschakelen als "budget" met aantal uren of euro's, dan is die hulp ook "spannend". Nu is het gewoon in de volgende aflevering dat er plots een schone kamer staat dat enkel nog een lik verf nodig heeft en 1 wachtbuis waar de aannemer speciale instructies voor geeft.

Ben er ook eens naar beginnen zien maar vind het een beetje een raar programma dat volgens mij heel erg geregisseerd wordt
Dat was inderdaad nogal opzichtig. Die wist bij aanvang al dat Anaïs regelmatig shows moet doen en dan valt die uit de lucht dat hij het alleen gaat moeten trekken. Dat begint me wel te storen aan dit programma, het is me allemaal iets te geregisseerd.Ja enorm, vooral dit seizoen. Alsof iemand de oprechtheid geloofd van de ruzie tussen Eline en Youness, of Youness die weer eens efkes moet klungelen (bv die elektriciteit vorige aflevering, maar zo opzichtig!), of Cédric die toch wel niet toevallig wanneer de camera draait ontdekt dat Anais shows moet dansen??? Moh??????
KlopjachtHet doet mij een beetje denken aan dat ander programma (ook VTM?) waarbij mensen moesten gaan verdwijnen en dan gezocht moesten worden door een team van flikken in een command center een paar maanden geleden. Dat was ook een wedstrijd die totaal geen wedstrijd was waarvan ge wist dat de helft gescript moest zijn.

House Rules gaat over de huizen die de deelnemers al bezitten, ook wel een belangrijk verschil. Al heb je als winnaar van Huis Gemaakt wel écht gratis een huis in handen. Als twentysomething voor de rest van je leven geen lening afbetalen is wel een serieuze financiële winst.Qua verbouwprogramma’s kijk ik dan toch nog het liefst naar House Rules moet ik zeggen. Ooit begonnen kijken naar de Australische versie en eigenlijk direct hooked!
Daar zie je tenminste wat en het heeft evenveel drama, maar er zijn geen echte verliezers in dat progamma.
Gij hebt toch door dat dat gewoon haar job is?Ik weet niet wat erger is: dat zij zelf niet beseft dat dit een 1-in-een-leven kans is om een huis te winnen en dus uw ballerinagedoe ff aan de kant te schuiven of het feit dat die balletgroep dat niet beseft en dus niet zelf tegen haar zegt: neem een paar maanden vrij van uw ballet en ga voor dat huis.
Ze kan inderdaad achteraf gewoon opnieuw naar de VDAB gaan en een nieuwe job vragen bij de balletfabriek, dom van haar dat ze dat zelf niet inziet.Ik weet niet wat erger is: dat zij zelf niet beseft dat dit een 1-in-een-leven kans is om een huis te winnen en dus uw ballerinagedoe ff aan de kant te schuiven of het feit dat die balletgroep dat niet beseft en dus niet zelf tegen haar zegt: neem een paar maanden vrij van uw ballet en ga voor dat huis.
Dat is toch ook niks nieuws en geen geheim? Dat was vorig seizoen ook al evengoed. Ze laten zelfs kort stukjes zien van werkmannen die de nieuwe ramen steken. Dit is geen echt verbouw programma. Dat zie je toch ook al aan de koppels die ze selecteren.Qua gevels is er aan de 3 huizen wel iets gedaan denk ik, er staken overal nieuwe (zwarte) ramen en terrasdeuren in en de voordeur van Boortmeerbeek is anders. Er hangt ook een sleuteldoos voor de werkmannen:
Het plaatsen van die ramen (door een professionele externe firma) hebben ze in een van de voorbije afleveringen ook expliciet getoond en vermeld hoor.Qua gevels is er aan de 3 huizen wel iets gedaan denk ik, er staken overal nieuwe (zwarte) ramen en terrasdeuren in en de voordeur van Boortmeerbeek is anders. Er hangt ook een sleuteldoos voor de werkmannen:
Gij hebt toch door dat dat gewoon haar job is?