Met Boortmeerbeek hadden ze al een arrogant koppel dat doorging. Dan is de keuze voor het feel good koppel in Beveren sneller gemaakt. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb van hen nog geen reacties gelezen op internet. Vrede mee genomen of willen ze niets meer met dat programma te maken hebben?Ik volg dit programma niet echt, maar als ik lees dat Didier eruit ligt
Die man is bestolen
Ik heb van hen nog geen reacties gelezen op internet. Vrede mee genomen of willen ze niets meer met dat programma te maken hebben?
Voor iemand die met eigen zaak is gestart, prima werk heeft geleverd, en constant met zijn kleren van DKstables heeft mogen rondlopen, betwijfel ik dat 'm letterlijk bestolen is.Ik volg dit programma niet echt, maar als ik lees dat Didier eruit ligt
Die man is bestolen
Inderdaad, hebben imo ook wel een degelijkere kamer afgeleverd. Denk die bloemetjeslakens en die carroke gordijntjes weg (en verf die zware planken/deur eventueel in een lichte kleur) en dat is een perfect neutrale kamer. Ben eens benieuwd wat Eline met dochter Lena en pluszoon Younes er van gaan bakken in de rest van het huis.Verliezen van iemand die een vers geboord gat wil dicht purren, dat is hard.
Zwaar onterecht en jammer dat ze hun huis met ranch niet verder kunnen uitbouwen.
Had waarschijnlijk het mooiste en vooral beste project van allemaal geweest.
Eline trekt de kar naar haar beste kunnen en Younes is de comical sidekick. Of dat goed afloopt ... Dat zullen we nog zien.Inderdaad, hebben imo ook wel een degelijkere kamer afgeleverd. Denk die bloemetjeslakens en die carroke gordijntjes weg (en verf die zware planken/deur eventueel in een lichte kleur) en dat is een perfect neutrale kamer. Ben eens benieuwd wat Eline met dochter Lena en pluszoon Younes er van gaan bakken in de rest van het huis.
"Maar Youness, zorg gewoon dat we dat huis winnen!".. even kijken of camera meekijkt, ja? "Voor Lena!"Eline trekt de kar naar haar beste kunnen en Younes is de comical sidekick. Of dat goed afloopt ... Dat zullen we nog zien.

Voor de schouw toch? Dus gewoon zonder haardHouten bekisting voor de open haard. Kan niet mis gaan.

Ik hoop et, ma die zei toch duidelijk "open haard".Voor de schouw toch? Dus gewoon zonder haard
Hoop ik toch![]()
Ik vermoed dat het wel een sierhaard zal worden, zoniet ... kan dat wel eens gênant worden wanneer ons lieftallig Cerina'tje daar passeert.Houten bekisting voor de open haard. Kan niet mis gaan.
Idd. No way dat ge op 1,5 weekend (3dagen) zo een ruimte met gyproc platen dichtzet, dan nog eens plamuurt, schuurt en verft door iemand die nog geen gat op een rechte lijn kan boren.Waarom hebben wij bij Younes en Eline geen 1 gyproc plaat zien omhoog gaan?
Ik kan da precies nie geloven da die gans die living tot in de nok van het dak hebben dicht gestoken… das geen klusje die je zomaar even doet toch boven je hoofd met gyproc platen op een stelling…
Bij slaapkamer ook al niet he. Beeld 1 "Younes breekt een gyproc plaat in 2", beeld 2 "schilderen".Waarom hebben wij bij Younes en Eline geen 1 gyproc plaat zien omhoog gaan?
Ik kan da precies nie geloven da die gans die living tot in de nok van het dak hebben dicht gestoken… das geen klusje die je zomaar even doet toch boven je hoofd met gyproc platen op een stelling…