Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

, stuur me zeker een PM.
Da's verleidelijk natuurlijk. Kan je al veel ander leuks met kopen...Speel met de gedachte om mijn beide horloges te verkopen, de day date die ik vorig jaar gekocht heb wordt momenteel verkocht voor 85-100k op 24chrono(gekocht voor 37k), de TT sub met blauwe dial zal minder snel verkocht geraken dus zou ze evt samen verkopen voor 99K ofzo. De verleiding om die winst te pakken is groot…
Vind het wel een zalige horloge om te dragen
Al 2x gekocht en steeds goede ervaring mee. Verkopen momenteel enkel duurdere modellen verkocht via horlogeforum.nl, altijd face to face.Betrouwen jullie Chrono 24 volledig?Ik heb schrik dat als ik daar een uurwerk verkoop, dat die gast zou zeggen dat hij niks ontvangen heeft, of een steen in een pakske ofzo.
Terwijl dit totaal niet zo is.
Dat geld staat dan op chrono 24 hun rekening en ik ben dat geld en men uurwerk kwijt, wat denken jullie daarvan?
Uit nieuwsgierigheid, wat zijn de voorwaarden?Serieus vraagje: wat vinden de Rolex eigenaars / liefhebbers eigenlijk van de schaarste die het merk op dit moment aan het creëren is? Toen wij laatst een horloge gingen kopen was er een redelijk komen en gaan voor Rolex en - hoe knap ik ze ook vind - de voorwaarden en wachttijden waren echt wel ‘wow’.