Horlogethread

Hoeveel kost jouw horloge?

  • 0 - 100 EUR

    Stemmen: 28 12,6%
  • 101 - 200 EUR

    Stemmen: 47 21,2%
  • 201 - 300 EUR

    Stemmen: 27 12,2%
  • 301 - 400 EUR

    Stemmen: 22 9,9%
  • 401 - 500 EUR

    Stemmen: 26 11,7%
  • 501 - 600 EUR

    Stemmen: 6 2,7%
  • 601 - 1000 EUR

    Stemmen: 25 11,3%
  • 1000+ EUR

    Stemmen: 41 18,5%

  • Totaal aantal stemmers
    222
obKsiJz.png
Starten met een kerstfotootje 😊🎅

InPMUIH.jpeg


B2FRrKw.jpeg
 
Ik draag ook al sinds jaar en dag nog altijd mijn Casio F91.
Afwisselend tussen de standaard zwarte en een zwart gouden.

Echter zou ik toch eens willen upgraden.
Wat zijn jullie ervaringen met Tissot?

Zo'n stijl vind ik wel leuk, is een automaat en hij heeft een aanvaardbare prijs:

T006.428.36.052.00_R_1.png


T006.407.36.053.00_R_1.png
 
Beter op welk vlak? De Powermatic 80's zijn gewoon goeie movements.

In other news, watchstand gekocht op Etsy. Was aan het twijfelen tussen dit en zo een Holme & Hadfield Watch Deck, maar dit lijkt me toch beter van kwaliteit uiteindelijk (denk dat die H&H gelamineerd is).

(not my pic)
bpkXNt6.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Pion
Ik draag ook al sinds jaar en dag nog altijd mijn Casio F91.
Afwisselend tussen de standaard zwarte en een zwart gouden.

Echter zou ik toch eens willen upgraden.
Wat zijn jullie ervaringen met Tissot?

Zo'n stijl vind ik wel leuk, is een automaat en hij heeft een aanvaardbare prijs:

T006.428.36.052.00_R_1.png


T006.407.36.053.00_R_1.png
Tissot is een mooi instapmerk zoals Hamilton en Seiko.
Daar kan je niets verkeerd met doen 😉👌
 
Beter op welk vlak? De Powermatic 80's zijn gewoon goeie movements.

In other news, watchstand gekocht op Etsy. Was aan het twijfelen tussen dit en zo een Holme & Hadfield Watch Deck, maar dit lijkt me toch beter van kwaliteit uiteindelijk (denk dat die H&H gelamineerd is).

(not my pic)
bpkXNt6.jpg
Ziet er mooi uit, ook zoals deze voor 5 horloges?
 
Leuk die watchstands maar als je een paar dure horloges hebt zou je ik die toch eerder ergens verborgen leggen in huis. Anders maak je het de dieven wel heel makkelijk.. ideale voorwerp om te stelen ook.
 
Leuk die watchstands maar als je een paar dure horloges hebt zou je ik die toch eerder ergens verborgen leggen in huis. Anders maak je het de dieven wel heel makkelijk.. ideale voorwerp om te stelen ook.
De boel is toch verzekerd... Zolang er geen zeldzame modellen tussen zitten is het gewoon terug richting de winkel wandelen en nieuwe halen 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: GvR
Ik moet dat eigenlijk nog eens doen. Dat is een onderdeel van de brandverzekering dacht ik?
 
Ik moet dat eigenlijk nog eens doen. Dat is een onderdeel van de brandverzekering dacht ik?

Gewoon zien dat je diefstal hebt onderschreven in uwe brandpolis.

Tenzij voor duurdere stukken zoals ne Rolex kunt ge best alle risico juwelen afsluiten.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Buon
Op bimmerboard is er een horlogemaker die zegt dat vroeger tissot veel beter was.Ik zou u eerder een Seiko pressage aanraden.
Seiko presage owner hier, heel tevreden van...

Deze:

presage.png

gaat wel boven de 1k, niet meteen wat je zou denken van een Seiko horloge, maar zijn gewoon goede watches
 
Ik moet dat eigenlijk nog eens doen. Dat is een onderdeel van de brandverzekering dacht ik?
Heb voor mijn horloges een aparte horlogeverzekering afgesloten. Binnen en buiten huis verzekerd, zelfs bij een val met de fiets ofzo is deze verzekerd voor schade. Geeft gemoedsrust om de duurdere stukken rustig te dragen tijdens het fietsen of tijdens een nachtje uit...
 
Ruigen Das damn, das wel de meest speciale en mooiste uitvoering!
Grand Seiko heb je ook nog die gaan nog veel duurder, maar Seiko is top.
 
Ruigen Das damn, das wel de meest speciale en mooiste uitvoering!
Grand Seiko heb je ook nog die gaan nog veel duurder, maar Seiko is top.
Ik heb het daarom niet gedaan, ik ben gewoon tuk op die combo van goud/bruin/zwart

Het is mijn daily watch eigenlijk, echt super content van, eerder in de thread heb ik dacht ik wat fotootjes gepost van toen ik deze droeg, wel mooie watch in het zonlicht ook
 
Terug
Bovenaan