Horlogethread

Hoeveel kost jouw horloge?

• 0 - 100 EUR

Stemmen: 33 12,5%
  • 101 - 200 EUR

Stemmen: 47 17,7%
  • 201 - 300 EUR

Stemmen: 31 11,7%
  • 301 - 400 EUR

Stemmen: 28 10,6%
  • 401 - 500 EUR

Stemmen: 26 9,8%
  • 501 - 600 EUR

Stemmen: 10 3,8%
  • 601 - 1000 EUR

Stemmen: 32 12,1%
  • 1000+ EUR

Stemmen: 58 21,9%

• Totaal aantal stemmers
    265
Ik ga ik april trouwen en ben aan het twijfelen om nog een horloge te kopen, want een smartwatch is een beetje zonde op een trouwkostuum. Ik heb een blauw kostuum, dus iets met een blauwe achtergrond lijkt me het mooiste. Iemand een aanrader qua horloge of merk? Laten we zeggen dat tot €500 mijn voorkeur heeft, maar kan eventueel nog tot €1000 gaan indien nodig.

Deze vind ik wel knap in het blauw. Ook met stalen bandje. In het echt is het wel mooier dan op die foto's imo.

Ik denk dat die wel redelijk hun waarde behouden hoor, zeker als je een limited edition koopt.
Luxe uurwerken behouden goed hun waarde, maar die waarde zal ook bepaald worden van doos en boekjes en de algemene staat van het uurwerk.Ik zou me geen zorgen maken daarover, het is geen swatch.

Speel met de gedachte om mijn beide horloges te verkopen, de day date die ik vorig jaar gekocht heb wordt momenteel verkocht voor 85-100k op 24chrono(gekocht voor 37k), de TT sub met blauwe dial zal minder snel verkocht geraken dus zou ze evt samen verkopen voor 99K ofzo. De verleiding om die winst te pakken is groot…
Vind het wel een zalige horloge om te dragen

Heb je een ander model of 2 op het oog die je met de winst wilt kopen? Zo ja, niet twijfelen en doen zou ik denken.

Zo niet, bijhouden en genieten.

Ik zou persoonlijk niet twijfelen. Waarde maal 2,5 is niet niks, goeie investering geweest.
Met dat geld kan je al heel leuke dingen doen.

Betrouwen jullie Chrono 24 volledig?Ik heb schrik dat als ik daar een uurwerk verkoop, dat die gast zou zeggen dat hij niks ontvangen heeft, of een steen in een pakske ofzo.
Terwijl dit totaal niet zo is.
Dat geld staat dan op chrono 24 hun rekening en ik ben dat geld en men uurwerk kwijt, wat denken jullie daarvan?

Speel met de gedachte om mijn beide horloges te verkopen, de day date die ik vorig jaar gekocht heb wordt momenteel verkocht voor 85-100k op 24chrono(gekocht voor 37k), de TT sub met blauwe dial zal minder snel verkocht geraken dus zou ze evt samen verkopen voor 99K ofzo. De verleiding om die winst te pakken is groot…
Vind het wel een zalige horloge om te dragen
Da's verleidelijk natuurlijk. Kan je al veel ander leuks met kopen...

Betrouwen jullie Chrono 24 volledig?Ik heb schrik dat als ik daar een uurwerk verkoop, dat die gast zou zeggen dat hij niks ontvangen heeft, of een steen in een pakske ofzo.
Terwijl dit totaal niet zo is.
Dat geld staat dan op chrono 24 hun rekening en ik ben dat geld en men uurwerk kwijt, wat denken jullie daarvan?
Al 2x gekocht en steeds goede ervaring mee. Verkopen momenteel enkel duurdere modellen verkocht via horlogeforum.nl, altijd face to face.

Serieus vraagje: wat vinden de Rolex eigenaars / liefhebbers eigenlijk van de schaarste die het merk op dit moment aan het creëren is? Toen wij laatst een horloge gingen kopen was er een redelijk komen en gaan voor Rolex en - hoe knap ik ze ook vind - de voorwaarden en wachttijden waren echt wel ‘wow’.

Serieus vraagje: wat vinden de Rolex eigenaars / liefhebbers eigenlijk van de schaarste die het merk op dit moment aan het creëren is? Toen wij laatst een horloge gingen kopen was er een redelijk komen en gaan voor Rolex en - hoe knap ik ze ook vind - de voorwaarden en wachttijden waren echt wel ‘wow’.
Uit nieuwsgierigheid, wat zijn de voorwaarden?

Terug
Bovenaan