Horlogethread

Hoeveel kost jouw horloge?

  • 0 - 100 EUR

    Stemmen: 28 12,7%
  • 101 - 200 EUR

    Stemmen: 47 21,3%
  • 201 - 300 EUR

    Stemmen: 26 11,8%
  • 301 - 400 EUR

    Stemmen: 22 10,0%
  • 401 - 500 EUR

    Stemmen: 26 11,8%
  • 501 - 600 EUR

    Stemmen: 6 2,7%
  • 601 - 1000 EUR

    Stemmen: 25 11,3%
  • 1000+ EUR

    Stemmen: 41 18,6%

  • Totaal aantal stemmers
    221
Had deze zo gekocht, iemand had die voor mij gemod. Was wel een goedkope aliexpress band. Op deze wou ik geen dure band 😆
 
Heb ik mijn komandirskie.com gekocht. Bij Meranom was deze steeds uitverkocht...

Had er ineens 2 gekocht, kon niet kiezen welke gmt. Voor die prijs kon ik het niet laten 😆
Degene met 'dots' moest het nest verlaten, vond ik iets minder zomers had had een hatelijke datum.

jQ1f6gQ.jpg

Is daar ook niet meer beschikbaar. :(
 
Op zoek naar een Tudor prince date day duotone (zilveren of zwarte dial).
Ref: M76213-0010 of M76213-0019

Iemand toevallig een adresje waar er eentje ligt te wachten? 😁
Jetco had er geen meer in stock, nog één in Denemarken gevonden maar was ook niet in stock. Is nog een laatste in Japan maar die hebben nog niet geantwoord...

Een pic ter illustratie 😎
zIbZjlT.jpg
 
Op zoek naar een Tudor prince date day duotone (zilveren of zwarte dial).
Ref: M76213-0010 of M76213-0019

Iemand toevallig een adresje waar er eentje ligt te wachten? 😁
Jetco had er geen meer in stock, nog één in Denemarken gevonden maar was ook niet in stock. Is nog een laatste in Japan maar die hebben nog niet geantwoord...

Een pic ter illustratie 😎
zIbZjlT.jpg
Pff, moeilijker te vinden dan gedacht.
Overal uitverkocht en ze weten niet wanneer er terug stock komt.
Hopen nu om een recent gebruikte via horlogeforum.nl te vinden.

Geduld is niet m'n ding 😆🙈
 
Gelukt, nog één gevonden in de configuratie die ik wou... In Azië was de stock opgedroogd enkel tegen gigantische premium (+invoerkosten) bij een officiële ad in Hong Kong.
Een grijze dealer uit Denemarken heeft er voor mij nog één gevonden na een weekje zoeken 😎

Gisteren avond om 16u werd deze verzonden van daar en deze middag al om de pols 😁

h2H9mxd.jpg
 
Top-50-watch-brands-of-2020-Morgan-Stanley-scaled.jpg

Interessante cijfers. Ik zou nooit gedacht hebben dat Rolex jaarlijks evenveel horloges produceert als Omega, Breitling en IWC samen.
 
En dan nog wachtlijsten hebben 🙈

Ik haal hier ook uit dat hun modellen inderdaad overprijsd zijn tov andere merken.
Meer dan dubbel inkomen met niet meer dan dubbel verkochte exemplaren...
 
Laatst bewerkt:
En dan nog wachtlijsten hebben 🙈

Ik haal hier ook uit dat hun modellen inderdaad overprijsd zijn tov andere merken.
Meer dan dubbel inkomen met niet meer dan dubbel verkochte exemplaren...
Die wachtlijsten zijn dan ook dikke BS.
Ik stond op de lijst voor een DD en kreeg 3 dagen later al telefoon dat hij binnen was, toen ik vroeg of er niemand anders op de lijst stond was hun antwoord dat ik voorrang kreeg omdat ik in de buurt woon 😂
 
En dan nog wachtlijsten hebben 🙈

Ik haal hier ook uit dat hun modellen inderdaad overprijsd zijn tov andere merken.
Meer dan dubbel inkomen met niet meer dan dubbel verkochte exemplaren...
Blijkbaar verkopen ze ook voornamelijk SS sports horloges want de gemiddelde verkoopprijs zit verdacht dicht bij die van een submariner date.
 
Interessante cijfers. Ik zou nooit gedacht hebben dat Rolex jaarlijks evenveel horloges produceert als Omega, Breitling en IWC samen.

IWC en Breitling zijn redelijk bekende merken, maar qua volume zijn ze inderdaad redelijk klein. Longines bijvoorbeeld is veel groter en ik dacht dat die vooral in China vrij populair waren. Ik ben vooral verbaasd dat Cartier zoveel horloges verkoopt. Ik vermoed dat dit grotendeels te danken is aan dameshorloges.
 
Wat doen jullie eigenlijk als jullie horloge vuil is? Ik neem aan dat gewoon onder de kraan een no go is??

Seiko presage hier, dus in principe water resistent

Ik kwam van de kwieek en had enerzijds de zak vast en in mijn linkerhand het drankje, moest ik naar mijn sleutels zoeken en morst er toch gene kwak sprite vanonder dat plastiekske, recht op mijn horloge, hoe is het mogelijk :laugh:
 
Ik zwem met sommige horloges dus ik zie niet in waarom ge ze niet onder de kraan moogt afspoelen?

Uiteraard wel checken of horloge waterdicht is en niet “spat waterdicht”

Seiko kennende zullen deze wel waterdicht zijn tot bijvoorbeeld 100 meter dus kan je perfect afspoelen.
 
Wat doen jullie eigenlijk als jullie horloge vuil is? Ik neem aan dat gewoon onder de kraan een no go is??

Seiko presage hier, dus in principe water resistent

Ik kwam van de kwieek en had enerzijds de zak vast en in mijn linkerhand het drankje, moest ik naar mijn sleutels zoeken en morst er toch gene kwak sprite vanonder dat plastiekske, recht op mijn horloge, hoe is het mogelijk :laugh:
Zeemvel vochtig maken en daarmee de vuiligheid afkuisen.
 
Terug
Bovenaan