Horlogethread

Hoeveel kost jouw horloge?

  • 0 - 100 EUR

    Stemmen: 28 12,7%
  • 101 - 200 EUR

    Stemmen: 47 21,3%
  • 201 - 300 EUR

    Stemmen: 26 11,8%
  • 301 - 400 EUR

    Stemmen: 22 10,0%
  • 401 - 500 EUR

    Stemmen: 26 11,8%
  • 501 - 600 EUR

    Stemmen: 6 2,7%
  • 601 - 1000 EUR

    Stemmen: 25 11,3%
  • 1000+ EUR

    Stemmen: 41 18,6%

  • Totaal aantal stemmers
    221
Ik ben nu ook op zoek naar iets sportievers, deels omdat leer in de zomer niet altijd aangenaam is, deels om een daily te hebben waar ik niet zo voorzichtig mee moet zijn. Daarom zit ik ook in de prijsklasse rond €1000 te kijken.

Ik zag bij een juwelier de speciale dials van Seiko en die gaven echt wel een tof effect in het zonlicht. Je hebt de sunburst-dials (zonnestralen), maar de Sharp Edged viel me nog beter mee:

SPB167J1.png

Ik was eigenlijk al overtuigd. Redelijk eenvoudig ogend horloge, maar toch ook weer iets bijzonders met die dial. En toen ontdekte ik dat er ook een recente limited edition was in deze reeks:

SPB205J1.png

Ik twijfel heel hard tussen beide horloges. Hetzelfde model, maar door de uitvoering kunnen ze amper meer verschillen.
Damn you, waarom moest ik uw post zien?

Ik ga vrijdag ter plaatse gaan zien voor de zwarte, is al gereserveerd :unsure:

De prijs voor deze zal wel vaststaan zeker?
 
Laatst bewerkt:
Damn you, waarom moest ik uw post zien?

Ik ga vrijdag ter plaatse gaan zien voor de zwarte, is al gereserveerd :unsure:

De prijs voor deze zal wel vaststaan zeker?
Ik heb de zwarte daarstraks toevallig ook in het echt gezien, en hij schittert meer dan in de foto's/video. Best wel de moeite waard.
 
Een Presage is heel veel value for money. Maar met een beetje opleg zit je al te shoppen bij oris of andere merken natuurlijk.
Wat denk je, zou ik nog een percentje proberen afdingen op zulke limited edition? Ik ga gaan afhalen moeten ze ook niet opsturen, en bijna al hun seikos hebben standaard 5% korting?
 
Wat denk je, zou ik nog een percentje proberen afdingen op zulke limited edition? Ik ga gaan afhalen moeten ze ook niet opsturen, en bijna al hun seikos hebben standaard 5% korting?
Vraag gewoon de beste prijs. Normaal gezien is er op horloges die "vrij te koop" zijn, dus in de winkel liggen, wel iets te halen denk ik.
En anders betaal je gewoon de prijs die je toch voor ogen had he :)
 
Nieuwe eigenaar van een nieuw horloge :)

Eerlijk gezegd, ik heb de blauwe en zwarte dial ook gezien, mooi, maar ben toch content met men keuze, en ja aangehaald dat bijna al hun seiko horloges aan - 5% staan, en toch ook deze korting gekregen, alhoewel het meestal niet wordt gedaan voor limited editions zeiden ze wel, maar ze deden niet moeilijk (ik denk dat er wel marge is voor hun op zulke prijs) scheelt hem dus toch 60 eur, wat niet mis is imo
 
Nog wat fotootjes van vandaag voor de liefhebbers :

P7wb4Ue.jpg


fn2ItWY.jpg



BAs5azd.jpg



w99CgUD.jpg


i5rY69Z.jpg


Asv3K2n.jpg


ngsywbu.jpg


8qHQwRy.jpg

Ben wel geen goede fotograaf, hoop dat de foto's wat deftig zijn...

Heel veel hangt af van het licht, gaat van bijna zwart tot heel felle kleuren in het zonlicht
 
Nieuwe eigenaar van een nieuw horloge :)

Eerlijk gezegd, ik heb de blauwe en zwarte dial ook gezien, mooi, maar ben toch content met men keuze, en ja aangehaald dat bijna al hun seiko horloges aan - 5% staan, en toch ook deze korting gekregen, alhoewel het meestal niet wordt gedaan voor limited editions zeiden ze wel, maar ze deden niet moeilijk (ik denk dat er wel marge is voor hun op zulke prijs) scheelt hem dus toch 60 eur, wat niet mis is imo
Proficiat!
Bruine kleur gaat goed passen met een dikke sigaar tussen de vingers 😀
 
En hier is dan mijn nieuwe (zomer) daily:


HWWXXXU.jpg


fPmHxiT.jpg


0FcywdY.jpg
Mooi zo, nog steeds super content van mijn presage hier, ga je nog geniet van hebben : 👌

Nog een snelleke van vandaag

9xwWPBP.jpg


Op dat zwart zie je wel sneller stofkes liggen, zeker op foto
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan