Horlogethread

Hoeveel kost jouw horloge?

  • 0 - 100 EUR

    Stemmen: 28 12,7%
  • 101 - 200 EUR

    Stemmen: 47 21,3%
  • 201 - 300 EUR

    Stemmen: 26 11,8%
  • 301 - 400 EUR

    Stemmen: 22 10,0%
  • 401 - 500 EUR

    Stemmen: 26 11,8%
  • 501 - 600 EUR

    Stemmen: 6 2,7%
  • 601 - 1000 EUR

    Stemmen: 25 11,3%
  • 1000+ EUR

    Stemmen: 41 18,6%

  • Totaal aantal stemmers
    221
Ik bots hier op dit topic...Laatste 2 jaar rondgelopen met een Garmin Vivoactive, maar nu ligt die al weken aan de kant. Je kent dat: batterij gaat eerst 6 dagen mee, dan 5 dagen, dan 4... Op den duur schakel je de bluetooth uit en dan vraag je je af: waarom loop ik hier nog met dat ding rond? Het was handig in het begin, maar naar het einde toe voelde het eerder aan als een bron van frustratie. Trillen bij lage batterij horloge, trillen bij lage batterij gsm, trillen bij berichten, trillen bij telefoonoproep, trillen bij notificaties,...Nu heb ik het even gehad en ben ik op zoek naar mijn 30 jaar oude Casio horloge met rekenmachine. Die ligt hier ergens in een schuif en ga ze trachten aan de praat te krijgen. Die was als kind al enorm cool en heeft niets van zijn charme verloren. Ik zie zelfs dat Casio deze opnieuw te koop heeft aangeboden, gelijk hebben ze.
 
Casio is cool. Naar aanleiding van de foto's op vorige pagina nog wat appreciatie voor mijn Seamaster. Nog steeds super blij mee :)

i-mchwmMq-L.jpg
 
Bedankt! Ik draag 'm echt heel graag, in de winter op het originele lederen bandje, in de tussenseizoenen op een zwart sailcloth bandje, en in de zomer op een NATO strap. Heb zelf ook niet de volle pot betaald, 2e hands of via grijze markt zijn ze "better value" :)
 
Mezelf afgelopen zomer deze Tissot aangeschaft als 'starter'


Valt net niet te groot op men dunne polsjes :smile:

@racerke, waar had je je Vostok weer aangeschaft? Staat nog op het oude forum dacht ik. Vind ik ook wel een mooi stuk
 
Omega Speedmaster Moonwatch.

Ik heb mijn Rolex Datejust 16234 weg gedaan want eigk droeg ik quasi altijd de speedy...
 
Absoluut niet als ik de watch kenners op youtube bekijk. Lijkt me zelfs dat een G-schock en de classic casio in de collectie moet zitten.
 
@racerke, waar had je je Vostok weer aangeschaft? Staat nog op het oude forum dacht ik. Vind ik ook wel een mooi stuk
Heb ik mijn komandirskie.com gekocht. Bij Meranom was deze steeds uitverkocht...

Had er ineens 2 gekocht, kon niet kiezen welke gmt. Voor die prijs kon ik het niet laten 😆
Degene met 'dots' moest het nest verlaten, vond ik iets minder zomers had had een hatelijke datum.

jQ1f6gQ.jpg
 
Terug
Bovenaan