Hebde geen oudere save files?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebde geen oudere save files?
nee ge hebt geen save filesHebde geen oudere save files?
Ik was het ook beu constant op R3 te moeten duwen. Climbable pathways heb ik op always on gezet halverwege de game.Wel cool voor de immersie dat er niets van loot, interessante dingen, klimbare muren, ... van ver staan te blinken maar ik kan toch niet de enige zijn die om de drie seconden op R3 drukt. Dan misschien toch liever blinkende loot![]()
nee ge hebt geen save files
Zoals Jonas zegt kun je wel manueel saven.Hoedat? je kan toch manual save doen, quicksave en de game zelf autosave.
Ben ook zo iemand, duim doet er al zeer van.Wel cool voor de immersie dat er niets van loot, interessante dingen, klimbare muren, ... van ver staan te blinken maar ik kan toch niet de enige zijn die om de drie seconden op R3 drukt. Dan misschien toch liever blinkende loot![]()

awel idd ik zit ook vaak op r3 te drukken. Het gaat ook snel weg vind ik. Zou beter zijn dat die loot gewoon in beeld blijft staan 1 maal die gescand is.Wel cool voor de immersie dat er niets van loot, interessante dingen, klimbare muren, ... van ver staan te blinken maar ik kan toch niet de enige zijn die om de drie seconden op R3 drukt. Dan misschien toch liever blinkende loot![]()
ja maar ik wist toen niet dat ge trophies kon missen dus ook geen saves gemaaktZoals Jonas zegt kun je wel manueel saven.
In de setting kunde dat instellen dat dat altijd blijft .awel idd ik zit ook vaak op r3 te drukken. Het gaat ook snel weg vind ik. Zou beter zijn dat die loot gewoon in beeld blijft staan 1 maal die gescand is.
De controls van dit spel zijn ook wel een mikmak van vanalles of ben ik de enige?
Als je stok blauw begint te schijnen verander naar boog en mik op dat blauw punt op de vijand. Je moet 'moed' opbouwen en dan moet je ineens in je wapen menu gaan om dan op r1 te gaan drukken. Vind dat niet echt overzichtelijk allemaal
Heel bizarre logica xDja maar ik wist toen niet dat ge trophies kon missen dus ook geen saves gemaakt
Denk wel dat dit klopt.Ivm die missable trophy:
Ik probeer me uiteraard van veel info weg te houden, maar had ivm die wel gelezen dat op twee instanties in de boss fight na ALLES nog post-game te vinden was? Klopt dat dan niet?
waarom zou ik de hele tijd saves maken ?Heel bizarre logica xD
Zeg niet dat je elke 5 sec moet saven eh, dat gaat zelf niet eens. Maar een manuele save af en toe kan toch nooit keer kwaad? Als uw game keer zou crashen of buggen of whatever hebt ge toch altijd keer een backup, just in case. Ik mag nu nog heel de game niet saven, zo ne keer kort voor het einde doe ik dat sowieso toch een paar keer. Maar kvond vooral gewoon de logica grappig dat uw save gedrag gebaseerd is op trophies...waarom zou ik de hele tijd saves maken ?

Toch wel bizar he. Gelukkig nog maar 1 keer voor gehad. Een paar kleine bugs ook, maar niets storend op dat vlak. Maar zo zie je toch, tegenwoordig zijn die games zo complex dat zelfs een grote triple a studio als guerrilla hun games niet in perfecte staat released. Ma bon, als het hierbij blijft is er nog niets aan de handIk heb hetzelfde gehad. Echt 3 fps ofzo. Ben uit die zone gegaan en heropgestart en toen was het weg. Bij mij was het de eerste keer nacht, misschien toevallig. Geen aparte SSD hier. Misschien liep er op de achtergrond een download of update maar ik weet niet of dat kan bij PS5.
.