D
Deleted member 14
Guest
Dat is hier ook: elke sidequest doen, icoontje op de map clearen. Ook al is het niet persé nodig voor de platinumIk ben weer mijn klassieke zelf in een open world game... ik ben nu al 8 uur aant spelen maar ik ben niet eens voorbij The Embassy.. Kan het mij niet laten om elke vierkante cm van dees spel te bekijken en looten. Denk dak al lvl 9 ben en de main quest is net van lvl 5 naar 7 gegaan. Denk dat het mij mss wel beter gaat uit komen op deze manier, denk dak morgen nog één dag ga spelen en als ik voorbij deze main missie ben en echt alles open gaat, dak gaan stoppen en beginnen focussen op Elden Ring. Kheb dan toch all keer de game kunnen testen/ervaren, maar ga er pas echt all in vliegen na Elden Ring.

.
), alhoewel het super goede reviews heeft. Kijk naar de wereld, gigantisch, maar zoveel verschillende landschappen. En dan die details, fuck me, insane gewoon. En zoals al gezegd, de voice over, de dialogen, de expressies, dit is van extreem hoog niveau. En dan het verhaal, gisteren nog wat verder gegaan. Dit is zo ambitieus. En gaat heel diep. De games van guerilla zijn qua story zo vooruit gegaan. Vroeger wat cliché en cheesy met Killzone, maar nu is het een heel ander verhaal.