Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West

Ik ben weer mijn klassieke zelf in een open world game... ik ben nu al 8 uur aant spelen maar ik ben niet eens voorbij The Embassy.. Kan het mij niet laten om elke vierkante cm van dees spel te bekijken en looten. Denk dak al lvl 9 ben en de main quest is net van lvl 5 naar 7 gegaan. Denk dat het mij mss wel beter gaat uit komen op deze manier, denk dak morgen nog één dag ga spelen en als ik voorbij deze main missie ben en echt alles open gaat, dak gaan stoppen en beginnen focussen op Elden Ring. Kheb dan toch all keer de game kunnen testen/ervaren, maar ga er pas echt all in vliegen na Elden Ring.
Dat is hier ook: elke sidequest doen, icoontje op de map clearen. Ook al is het niet persé nodig voor de platinum

Dat is hier ook: elke sidequest doen, icoontje op de map clearen. Ook al is het niet persé nodig voor de platinum
Jup, kben echt blij met hoeveel beter deze game is dan het eerste deel dat ik zelf nog niet gekeken heb naar de trophies en gewoon alles speel wat er te doen valt, gewoon omdat het plezant is en ik het toch sowieso allemaal ga doen. Die Plat zal dan wel van zelf poppen :p

Ik ben ook van plan om zoveel mogelijk te doen. Maar focus me nu toch effe op de main quest omdat ik al e paar keer ergens niet binnen geraakte omdat ik het juiste gereedschap niet had. Of één keer ben ik verdronken in een grot 🙈😂.

Ik ben ook van plan om zoveel mogelijk te doen. Maar focus me nu toch effe op de main quest omdat ik al e paar keer ergens niet binnen geraakte omdat ik het juiste gereedschap niet had. Of één keer ben ik verdronken in een grot 🙈😂.
Haha, ja dat suckt wel, vooral dat laatste. Heb het één keer gehad dat ik nog net terug was kunnen zwemmen en dacht fuck you game xD
Maar anderzijds kan ik het heel goed appreciëren dat dit spel niet weer heel de tijd je handje vast houd en je gewoon zegt op het einde, ah ja sorry dit gaat niet, komt maar keer terug. Ik vind het niet erg zaken te ontdekken waarvan ik weet aah hier ga ik later nog eens kunnen terug komen.

Voor de C1, CX zou dit een ideale setting zijn:
Brightness 0, Shadows 0, Highlights -4
-4 is for 780nits which is the closest to the LG C1’s peak brightness.

Ik ben geen maniak daarin maar bij mij voelt dat zo ook heel goed aan.

Voor de C1, CX zou dit een ideale setting zijn:
Brightness 0, Shadows 0, Highlights -4
-4 is for 780nits which is the closest to the LG C1’s peak brightness.

Ik ben geen maniak daarin maar bij mij voelt dat zo ook heel goed aan.
Je moet eens shadows lager zetten dan zie je in die afbeelding meer wolken. Volgens mij moet dit ook lager denk ik

Climbing annotiations bij visuals. Er zijn nog wel enkele zaken die echt een meerwaarde zijn om aan te passen. Zoals quick weaponswap, een preset wapen met L1, heel handig om steeds met 1 knop terug naar bijvoorbeeld uw hoofdboog te gaan, autosprint, weapon wheel slowdown, ... zeker de moeite om is te overlopen.
Thx ga het straks bekijken

Ja ik verschiet daar ook enorm van, bedoel dan de karakters van hoofdmissies tot simpele side quests. Zoveel emotie en details in hun gezicht

Blijft zot om te zien hoeveel werk ze in elke persoon gestoken hebben .
Dit spel is echt te zot voor woorden. HOEVEEL WERK ZIT HIER WEL NIET IN!!!
Vergelijk dit nu met bijvoorbeeld Halo infinite (wat ik een zeer plezant spel vond). Forbidden West is qua wereld, qua details,...lichtjaren voor he. Nu niet om een PS5 versus Xbox series x te starten. Maar denk er gewoon over na. Halo is zolang in ontwikkeling geweest, zijn beide cross gen games. En toch heb ik nog steeds het gevoel dat Forbidden West niet de liefde krijgt die het verdient(hier wel 😍), alhoewel het super goede reviews heeft. Kijk naar de wereld, gigantisch, maar zoveel verschillende landschappen. En dan die details, fuck me, insane gewoon. En zoals al gezegd, de voice over, de dialogen, de expressies, dit is van extreem hoog niveau. En dan het verhaal, gisteren nog wat verder gegaan. Dit is zo ambitieus. En gaat heel diep. De games van guerilla zijn qua story zo vooruit gegaan. Vroeger wat cliché en cheesy met Killzone, maar nu is het een heel ander verhaal.
Sebiet kids bed in, dat ik verder kan spelen 🙈😂.
Owja, over Aloy haar 'volle' wangen. Ik weet hoe dat komt, kijk naar de actrice:
Heeft ook een beetje die wangen, vinden jullie dat ook niet? Want de motion capture is echt zo goed in deze game, het is gewoon over genomen van de actrice lijkt me.

Zij is de stemactrice, niet het model.

Dit is wel echt een goed voorbeeld van een spel dat €80 mag kosten inderdaad. Wat een koopje.

Is er nog iemand waarbij die daunt code voor die eerste relic ruin niet toont in de datapoint log? Dat zegt bij mij @€!! of zoiets ipv het getal. Zou dat een bug zijn?
Daar heb ik ook op zitten sukkelen.

Die eerste hunting ground is toch echt poepsimpel, of ben ik gewoon goed?
Denk dat je 2 minuten kreeg voor de beste rating, en ik heb die 3 proeven op 30 seconden gedaan?

Of varieert de tijd tussen difficulties?

Ze zijn me alledrie van de eerste keer gelukt (3 stripes). Dat was zeker niet het geval in HZD.

Ik ben weer mijn klassieke zelf in een open world game... ik ben nu al 8 uur aant spelen maar ik ben niet eens voorbij The Embassy.. Kan het mij niet laten om elke vierkante cm van dees spel te bekijken en looten. Denk dak al lvl 9 ben en de main quest is net van lvl 5 naar 7 gegaan. Denk dat het mij mss wel beter gaat uit komen op deze manier, denk dak morgen nog één dag ga spelen en als ik voorbij deze main missie ben en echt alles open gaat, dak gaan stoppen en beginnen focussen op Elden Ring. Kheb dan toch all keer de game kunnen testen/ervaren, maar ga er pas echt all in vliegen na Elden Ring.

Ik ben klaar voor de Embassy na... 13,5 u spelen. Ik ben ook nogal een completionist. Elke side mission gedaan, Hunting ground completed, alle lenzen verzameld... HZD heb ik 82 uren gespeeld. Deze zal tegen de 100 u aanschurken vrees ik.

Ik ben klaar voor de Embassy na... 13,5 u spelen. Ik ben ook nogal een completionist. Elke side mission gedaan, Hunting ground completed, alle lenzen verzameld... HZD heb ik 82 uren gespeeld. Deze zal tegen de 100 u aanschurken vrees ik.
Ik zit pal op 10 uur en 8 min en ben er net aangekomen om te starten. heb voor de rest ook alles gecleared dat er is, denk net geen lvl 10 :p

Terug
Bovenaan