Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West

Heb een uurke gespeeld op 60fps, en ik kom net van de eerste tis allemaal net iets mooier complexer . Maar het is geen grote stap in se is dit een opgepoetste ps4 game
Geen enkele kritiek op de game maar als volwaardige ps5 game mag je hem niet zien. De kloof tussen de spider man's was groter.

Heb een uurke gespeeld op 60fps, en ik kom net van de eerste tis allemaal net iets mooier complexer . Maar het is geen grote stap in se is dit een opgepoetste ps4 game
Geen enkele kritiek op de game maar als volwaardige ps5 game mag je hem niet zien. De kloof tussen de spider man's was groter.

De originele was dan ook een pareltje op de PS4 Pro
Stuk mooier dan de Spider Man

Dit kunt ge totaal niet vergelijken met Spiderman lol.

Denk technisch gezien spider-man beter is dat web slingeren al die gebouwen die direct geladen worden. maar het zijn twee pareltjes
Dat is het enige dat Spiderman moet doen, gebouwen laden... die vegetatie, belichting en schaduwen en alles er bij in HFW is een ander paar mauwen ze.

Mijn plan om op resolution mode te spelen heeft 1 minuut geduurd. Mijn god, hoe schrijnend is 30 fps als je zo direct van 60 geswitched komt.

Mensen met PS5 die de PS4 versie hebben gekocht? Ging vlot die gratis update naar PS5 versie? Geen reden om de PS5 versie dan te kopen en 10 euro meer te betalen?

Mensen met PS5 die de PS4 versie hebben gekocht? Ging vlot die gratis update naar PS5 versie? Geen reden om de PS5 versie dan te kopen en 10 euro meer te betalen?

PS4 disc insteken en dan PS5 versie downloaden. Die is wel bijna 100GB dus dat duurde even

Game looks bad. En dan bedoel ik niet hoe de wereld eruit ziet. Maar something is wrong with hdr etc. Reddit staat er vol van, hoe hebben ze dit niet gezien..

Game looks bad. En dan bedoel ik niet hoe de wereld eruit ziet. Maar something is wrong with hdr etc. Reddit staat er vol van, hoe hebben ze dit niet gezien..

Wat is er dan zo slecht want hier vind ik het er goed uitzien.
Staan je settings goed?

Game looks bad. En dan bedoel ik niet hoe de wereld eruit ziet. Maar something is wrong with hdr etc. Reddit staat er vol van, hoe hebben ze dit niet gezien
Wat is er dan zo slecht want hier vind ik het er goed uitzien.
Staan je settings goed?
Gewoon alles van settings is of. Grainy/noise/ to sharp/overbelichting

Ligt niet aan mijn settings helaas. Performance mode is echt verschrikkelijk. Maar de andere is ook geen optie want dan loopt het vierkant. Ps5 btw.

Het enige rare vind ik die hero lighting op personages. Zag er raar uit op streams, heb het spel zelf nog niet gekocht. Moet wachten voor ELEX 2 :music:

Terug
Bovenaan