Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West

Een bord in een station voor wat cheap promo te doen rond de game, doet Sony al jaren (trekt ook alleen maar passage, meer niet).

Allyourgames.nl stelt niet teleur, t steekt hier al in de bus.

Is er iemand die niet voor resolution mode gaat? Het is de eerste keer dat het verschil zo opvalt. Spijtig van de FPS maar dees kan ik niet laten passeren:)
Reviewers raden nochtans allemaal de performance mode aan?

Reviewers raden nochtans allemaal de performance mode aan?
DF raad nochtans de resolution mode aan. Verschil is blijkbaar toch redelijk groot.

Denk dat je ook makkelijk kan wisselen. Als je gewoon wat rondloopt en verkent op resolution mode, als je begint aan combat op performance zetten.

Mijne boek van the Witcher is 2 weken geleden ook verzonden, kzou nog niet juichen als het van Fnac komt... xD
feit is dat FNAC vaak teleurgesteld. tis nu de eerste keer dat ik geen problemen heb met een bestelling daar.
zonet gearriveerd en klaar om te installeren over de middag.

De 65inch LG OLED G1 gaat er alles uit persen hier vermoed ik, ga toch ook eerst voor resolution mode gaan.

Performance mode ziet er even flou uit als op de ps4 dus da krijg ik echt niet over mijn hart.

Check op 1min5

Dat zou nog eens zalige optie zijn. Game die herkend als er actie is 60 fps en als je wat rond loopt dat hij switch maakt naar 30 fps

Er zal nog wel zo'n tussenmodus komen zoals bij Spiderman zeker. 60fps met just wa minder raytracing en iedereen is content.

feit is dat FNAC vaak teleurgesteld. tis nu de eerste keer dat ik geen problemen heb met een bestelling daar.
zonet gearriveerd en klaar om te installeren over de middag.
Ik koop eerlijk gezegd ver nooit bij FNAC, was eens uitzonderlijk en er stond vandaag besteld morgen in huis. Kheb het uiteindelijk na 10 dagen en 4 mails kunnen annuleren want ze konden me niet zeggen waar het was en wanneer ik het ooit ging krijgen, vond ik zeer slechte service.

Ik vind het ook ne moeilijke. Ik wil beiden :cry: Zal het ingame wel eens bekijken of de resolution mode het waard is.

Je moet echt al stilstaan en van de omgeving genieten, om resolution mode het voordeel te geven.

Laatst bewerkt:
Ik vraag me af hoeveel mensen sowieso het verschil zouden zien tussen PS4, PS4Pro en PS5 Resolution Mode terwijl ze effectief aan het spelen zijn. Ja, in analyse videos zie je wel duidelijk verschil, maar wanneer ik aan het spelen ben, let ik eigenlijk totaal niet op al die details. Volgens mij gaat bijna niemand merken dat hij ineens bvb de PS4 Pro versie aan het spelen is ipv de PS5 versie. 60fps vs 30fps daareentegen, dat merk je direct en voel je ook aan de gameplay.

Ik zal resolution mode wel eens testen maar kan niet meer spelen (wil niet meer spelen) op 30 FPS. Sowieso 60 FPS dus hier :)

Ik heb wat het omgekeerde. Bij grafische pracht kan ik echt stilstaan om wat rond te kijken en op details te letten. GoT en Cyberpunk (pc) zijn zo'n voorbeelden. En dan wil ik daar wel het best mogelijke in. (net een oled gekocht, dat speelt zeker mee:))
Maar fps merk ik pas wanneer ik de beelden naast elkaar zie.
Uiteraard heb ik het dan niet over opvallende framedrops en dergelijke maar ik heb mij aan een steady 30 fps nooit gestoord totdat ik dan bv. op pc is een vergelijking zie.

Enfin, het heeft dus nut van beide opties te geven, zo blijkt. :)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan