Tegen een game collector zeggen ik snap niet waarom mensen games bij houden

opening pandora's box.
Ik snap niet dat sommige mensen anderen hun hobby's niet snappen... Ik heb ook soms dingen bij iemand anders die ik niet "snap", maar als zij dat leuk vinden hoef ik dat ook niet te "snappen". Het belangrijkste is dat je snapt dat niet iedereen hetzelfde is en dat iedereen andere dingen leuk vind om te doen. Deez, hoeveel keer kunt ge snappen gebruiken.
Er van uit gaan dat iemand een game maar één keer speelt is ook gewoon je eigen beeld spiegelen aan dat van anderen. Ik speel veel games meer dan één keer, wat eigenlijk best wel suckt want dat helpt mijn backlog niet. Dat ter zijde snap ik perfect waarom mensen die gewoon graag gamen en games eens ervaren het gewoon kopen/spelen/verkopen etc etc. Niet alleen financieel maar ook ruimtelijk slim gezien, zou dat misschien ook wel doen moest ik niet into collecting zijn. Maar ik heb maar één hobby, gamen en mijn games verzamelen en ook retro stuf kopen. Ik heb hier dan ook een aparte ruimte voor, helemaal ingericht ter ontspanning en uitstalling van mijn hobby. Voor sommigen is dit misschien raar, maar ik vind het dan bv raar dan anderen wekelijks geld op roken en drinken op café etc. Anderen gaan graag naar de voetbal wat ook veel geld kost, naft, drinken abo, .. of zelf sporten beoefenen kost ook veel geld soms, krijg je toch ook niks van terug... Mensen die card games spelen, kopen elke keer nieuwe kaarten etc, comic book of manga readers, Board game spelers, lego verzamelaars. Zijn allemaal zaken die je ook kan kopen en verkopen, of zelf lenen/huren. Iedereen heeft daar toch zijn eigen visie over hoe hij dat wil doen en wat hij of zij waard vind.
Zoals ik denk ik al zei, als er één iets niet te snappen valt, dan is het hoe sommige mensen niet kunnen snappen dat hun eigen visie niet voor iedereen de correcte is en vooral dat zij niet kunnen in zien dat andere mensen misschien dingen graag anders doen dan hun.