Van begin tot halverwege* opt einde werd wel echt wat saai en afgezaagd thoHet grote verschil zit hem ook dat bij RDRD2 heel het verhaal boeiend is, van begin tot einde

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van begin tot halverwege* opt einde werd wel echt wat saai en afgezaagd thoHet grote verschil zit hem ook dat bij RDRD2 heel het verhaal boeiend is, van begin tot einde

Ook niet verwonderlijk dat je meer feeling met Arthur, Geralt of Kratos hebt dan met Aloy denk ik.
Het grote verschil zit hem ook dat bij RDRD2 heel het verhaal boeiend is, van begin tot einde, met sterke characters, immersie en dialogen. Terwijl Horizon het meer van het filmwaardig plot moet hebben, maar alles ervoor is meer gewoon de zoektocht naar info met toch wat banalere sidequests.
Daar wil ik meer over weten, op welke manier?en heeft me echt emotioneel bewogen

Daar wil ik meer over weten, op welke manier?
En bij HZD was het toen uitkwam wat Zero Dawn net was. Ik zat echt vol emoties voor de TV toen. En uiteraard is er de trainingsscene waar je Aloy van kind naar tiener ziet gaan. It gets me everytime 
... met een hoop epische muziek. Daar word ik emotioneel vanEn bij HZD was het toen uitkwam wat Zero Dawn net was. Ik zat echt vol emoties voor de TV toen. En uiteraard is er de trainingsscene waar je Aloy van kind naar tiener ziet gaan. It gets me everytime
![]()

Kan ik me gemakkelijk voorstellenIk mocht deze game reviewen en vond het op alle vlakken beter dan zijn voorganger.

Onlangs deel 1 begonnen in anticipatie van deze.. en het is me toch maar zeer euhm, "vanilla". Grafisch top wel, maar qua gameplay en world building zo basic en ook teveel geforceerd verhaal wat altijd wel gepaard gaat met de grote producties. Absoluut niet mijn ding.
Heb vannacht eindelijk de laatste hoofdmissie van HZD uitgespeeld.Ja, qua storytelling en worldbuilding vond ik het ook niet fantastisch. Ik vond het achterliggende idee van de wereld wel erg fijn, en ik vond het vechten met de sterkere vijanden ook wel fantastisch uitgewerkt. Op den duur ervaarde ik het als een soort van dans die telkens voor een ander type vijand heel erg anders in elkaar stak. Dat deed me vooral verder spelen. Ik vond de steden erg levensloos, net als de letterlijk overgesatureerde npc's. Ik heb geen enkele emotionele voldoening uit Horizon 1 gehaald. Maar toch heb ik de sequel net gepreordered na het lezen van de reviews, omdat ik de eerste erg fijn vond spelen en ik wel hou van de graphics en het sfeertje. Maar meer dan dat is het voor mij toch ook niet.
).