R@ndom
Active member
Elke hond is verschillend
daar kunnen we het over eens zijn ... en als baasje pas je je daar aan (als je ervaring hebt met honden).
Het was geen advies het geeft aan wat je kan bereiken (loslopen) en ja hoor gelijk heb je want een hond blijft een dier en kan ondanks training nog steeds onverwacht reageren. Na +/- het eerste jaar "streng en duidelijk" te zijn geweest met al mijn honden groeit er ook iets dat vertrouwen noemt, met al mijn honden zou ik met een parachute uit een vliegtuig kunnen springen, de baas doet het dan is't in orde
Ik weet niet meer waar het was maar wat denk je als een hond over een brug met metalen doorzichtige rooster met je loopt? Hij/zij doet dat omdat jij het doet en hij je vertrouwt , de hond begrijpt niet waarom hij niet valt 10 meter boven de grond maar de baas doet het, hij ook...
daar kunnen we het over eens zijn ... en als baasje pas je je daar aan (als je ervaring hebt met honden).Het was geen advies het geeft aan wat je kan bereiken (loslopen) en ja hoor gelijk heb je want een hond blijft een dier en kan ondanks training nog steeds onverwacht reageren. Na +/- het eerste jaar "streng en duidelijk" te zijn geweest met al mijn honden groeit er ook iets dat vertrouwen noemt, met al mijn honden zou ik met een parachute uit een vliegtuig kunnen springen, de baas doet het dan is't in orde

Ik weet niet meer waar het was maar wat denk je als een hond over een brug met metalen doorzichtige rooster met je loopt? Hij/zij doet dat omdat jij het doet en hij je vertrouwt , de hond begrijpt niet waarom hij niet valt 10 meter boven de grond maar de baas doet het, hij ook...

zelfde schofthoogte, exact 10kg verschil.

Gelukkig dat ik al ne grote loebas gewend ben zeker? 

Alles groter dan een kip is hij toch maar voorzichtig mee, en dat voor een schapendrijver...