Ooh dat is wel vervelendIk heb het boek gereserveerd maar mijn werkuren en de zomerregeling van de bibliotheek komen voorlopig niet overeen.![]()
niemand die het voor jou zou kunnen ophalenVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooh dat is wel vervelendIk heb het boek gereserveerd maar mijn werkuren en de zomerregeling van de bibliotheek komen voorlopig niet overeen.![]()
niemand die het voor jou zou kunnen ophalenIn het weekend gaat het wel lukken normaal.Ooh dat is wel vervelendniemand die het voor jou zou kunnen ophalen

dus ik ga de stamboom in het boek nodig hebben om later wat uitgebreidere gedachten neer te pennen. Ik had net hetzelfde! Ik ging na de stemming naar mijn goodreads om het als to-read aan te duiden, bleek het er al op te staan.Ik was even afwezig tijdens het stemmen maar de winnaar is het boek waar ik voor gekozen zou hebben dus ik doe mee. Ik dacht dat ik het niet kende maar had het blijkbaar op mijn 'to read'-lijst staan, ooit dus ergens een aanbeveling ervoor tegen gekomen.
Het boek is vandaag bij mij aangekomen dus ik begin er deze avond of morgen mee. Beetje een reading slump gehad afgelopen weken dus dit topic komt gelegen.

.