One of us. One of us.Ah ok die manier. Aight, makes sense. Anyways, benieuwd zoals ik al zei. Begin zelf al te twijfelen om het te kopen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
One of us. One of us.Ah ok die manier. Aight, makes sense. Anyways, benieuwd zoals ik al zei. Begin zelf al te twijfelen om het te kopen.
As well as cosmetic-exclusive content for PlayStation players, there's also a huge piece of year-exclusive content that sees PS players enjoying extra gameplay and more.Ben nog altijd aan het twijfelen voor welk platform: PS5, Series X of Steam Deck. First world problems.![]()
PS5 heeft wel wat extra's blijkbaar als je dat niet wist.Ben nog altijd aan het twijfelen voor welk platform: PS5, Series X of Steam Deck. First world problems.![]()
As well as cosmetic-exclusive content for PlayStation players, there's also a huge piece of year-exclusive content that sees PS players enjoying extra gameplay and more.
Dit helpt u mss beslissen.
Aah, thanks. Dat wist ik idd niet.PS5 heeft wel wat extra's blijkbaar als je dat niet wist.
Ben er zelf pas onlangs achter gekomen.
Ik wou eigenlijk PC of Xbox gaan, maar zou een missie en shop voor een jaar exclusive zijn.
Ga wrs dan maar voor PS gaan...

Also ge kunt van uw PS5 naar steamdeck casten, dus op zich mist ge dan niet echt iets.Aah, thanks. Dat wist ik idd niet.
Dat maakt de keuze idd een pak makkelijker.![]()
Jup, werkt zeer goed! Witcher al zo gespeeld, echt top!Also ge kunt van uw PS5 naar steamdeck casten, dus op zich mist ge dan niet echt iets.
Ik heb een achttal uren gespeeld afgelopen weekend en dit zijn mijn bevindingen:

Echt héCan't wait.
Heb wel een hekel aan steam release dates.
Zoals ik hierboven lees ga je de deluxe edition pas morgenavond vanaf 19u kunnen downloaden![]()
ik was hier recht wel teleurgesteld over. En als.i' dan dinsdag avond begin te spelen is mijn slaappatroon omzeep.