Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb alleen wat schrik van de lengte van de game xD
Als vader van 2 kan ik het tegenwoordig echt niet opbrengen om 70+ uren in een game te pompen. Een completionist run van ongeveer 20-40 uur is imo de ideale lengte voor mij.
Alan Tew zei:Recently, I beat the game to 100% – and even with all my knowledge of the game, it was more than an 80-hour run through all the content. I’m sure there’s a lot to do there and I’m glad people will have that experience.
Qua graphics zal het idd gene hoogvlieger zijn, maar dat zal komen omdat het ook op consoles moet draaien. Sowieso denk ik dat gameplay hier veel belangrijker is.ik vind da spel precies er maar middelmatig uitzien. Ziet er niks next gen uit. Gfx zijn niet super
De game director deed er 80u over voor een eerste completionist run.![]()

Last Gen console dan ?Ik vind net wel dat de gfx netjes zijn voor een last-gen game te zijn eigenlijk.
Hogwarts Legacy is UE4 afaik. Maar aangezien dat moet runnen op een base Xbox One/PS4 vind ik dat er zeker goed uitzien.Last Gen console dan ?
't is geen UE5 he (of zelfs UE4 eerlijk gezegd), ik ben de laatste die graphics het belangrijkste aspect vind maar voor deze game hoop ik dat vooral de sfeer zal boeien, en daar horen vooral dan de soundtrack en graphics juist te zitten.
UE4 (2015)
UE5 (2022)
Ik hoop het echt, ik ga niet kwaad zijn als blijkt dat het ook op 60 uur kan xDDe game director gaat z’n eigen spel natuurlijk zo goed mogelijk proberen te verkopen. Eerst zien en dan geloven![]()
100% met u eens, rond de 40 uur is voor mij bij 90% van de games vaak het punt waarop ik iets heb van nu is het genoeg.‘Less is more’ in mijn gevalAls vader van 2 kan ik het tegenwoordig echt niet opbrengen om 70+ uren in een game te pompen. Een completionist run van ongeveer 20-40 uur is imo de ideale lengte voor mij.