hoeveel online bibliotheken hebben jullie voor games?

hoeveel momenteel geinstalleerd op je PC ?

• 1

Stemmen: 4 15,4%
  • 2

Stemmen: 5 19,2%
  • 3

Stemmen: 1 3,8%
  • 4

• 5

Stemmen: 2 7,7%
  • meer als 5

Stemmen: 12 46,2%
  • geen enkele, ik speel nog zoals vroeger met schijfjes.

• Totaal aantal stemmers
    26

TRUMP

Active member
Ik wou eens weten hoeveel online 'bibliotheek platformen' voor games jullie hebben?

Ik heb er momenteel 2 geinstalleerd:

STEAM en GOG .

Maar ik heb ook nog een account op EA Games (voor enkele oude Need for speed games en Command & conquer games).

Het zou toch makkelijker zijn dat je die ergens allemaal kon samenvoegen hé, maar ja...

Steam, Epic Games Launcher, Battle.net, Xbox (Game Pass), EA en Ubisoft Connect.

Voor nieuwe aankopen beperk ik me tegenwoordig tot Steam. Epic staat enkel geïnstalleerd om de gratis games eens te proberen.

Al diegene hierboven, maar “samenvoegen” zoals je beschrijft kan je perfect met playnite, die is voor mij echt een must geworden. Je launchers moeten uiteraard nog geinstalleerd staan, maar alles is mooi in 1 overzicht te zien (ook al je achievements en playtime over de verschillende launchers)

Vooral Steam en Epic, onlangs GOG bijgekomen voor Cyberpunk.

Momenteel gebruik ik ze niet actief maar ook nog EA, Battle.net, Ubisoft, Amazon Games.

Al diegene hierboven, maar “samenvoegen” zoals je beschrijft kan je perfect met playnite, die is voor mij echt een must geworden. Je launchers moeten uiteraard nog geinstalleerd staan, maar alles is mooi in 1 overzicht te zien (ook al je achievements en playtime over de verschillende launchers)

Hier ook grote fan van Playnite.
Ik heb alles launchers geïnstalleerd staan (al probeer ik nieuwe aankopen echt wel te beperken tot Steam), maar launch al men games uit Playnite zodat ik maar één vertrekpunt moet hebben om te kunnen kiezen wat ik precies wil spelen.

Steam en Battle.net gebruik ik het meest, Xbox ook wel regelmatig, EGS soms en enkel omdat ze zoveel gratis games weggeven. De rest (ubi, ea, rockstar etc.) enkel omdat ze je verplichten om bepaalde games te kunnen spelen.

Op dit moment drie. Steam, Battle.net, Rockstar Games Launcher.

Battle.net enkel voor Overwatch, maar sinds de switch naar OW2 heb ik het spel nooit meer opgestart. De Battle.net app staat wel installed op m'n PC, maar wordt niet gebruikt.
RGL enkel voor RDR2, en meer dan waarschijnlijk volgt GTA6.
Al de rest is via Steam. GOG, Epic Games Store, Microsoft Store/Xbox app hebben voor mij geen enkel nut.

Teveel.

(Steam, EGS, GOG, Ubisoft Connect, EA, Battle.net, Amazon Games, PSN, Xbox, ..., heb ze zowat allemaal denk ik. Die versnippering op pc is eigenlijk echt niet handig :p)

Steam, Epic, Ubisoft, Rockstar en EA zo te zien. Meeste games staan op Steam en waar mogelijk link ik ook games met Steam zodat ik daar het beste overzicht heb. Op EA staat eigenlijk enkel F1 22, Epic heb ik voor Alan Wake 2 geïnstalleerd, maar die hebben regelmatig nog toffe free games, dus mag blijven staan. Ubisoft is nodig voor het grootste deel van Assassin's Creed en Rockstar was nodig voor RDR2 en GTA5.
Steam vind ik sowieso de meest aangename in gebruik, makkelijkste voor refunds, overzichterlijk voor updates en dergelijke.

Ik heb alleen maar Steam en Origins (allez ja, EA Play)
origins, ja die was ik nog vergeten. Ooit aangemaakt voor battlefield 3.

Dus die bestaat al niet meer? is dit nu EA play geworden?

Dus als ik battlefield 3 zou willen opnieuw spelen, moet ik niet origins maar EA play installeren?.... jeezes , zie je: dat haat ik aan al die online dingen hé: ooit veranderen ze , of stopt de service.....
Zal mijn battlefield 3 key nog wel werken voor EA play?

origins, ja die was ik nog vergeten. Ooit aangemaakt voor battlefield 3.

Dus die bestaat al niet meer? is dit nu EA play geworden?

Dus als ik battlefield 3 zou willen opnieuw spelen, moet ik niet origins maar EA play installeren?.... jeezes , zie je: dat haat ik aan al die online dingen hé: ooit veranderen ze , of stopt de service.....
Zal mijn battlefield 3 key nog wel werken voor EA play?
Da's normaal net hetzelfde, gewoon de naam is veranderd.

Terug
Bovenaan