Hoeveel contactpersonen heb jij staan in jouw GSM?

Hoeveel contactpersonen heb jij staan in jouw GSM?


  • Totaal aantal stemmers
    41

Horse

Well-known member
Voor alle duidelijkheid, dit heeft weinig waarde. Volgens recente studies kan een persoon maar +- 300 vrienden hebben in zijn leven.
Gemiddeld uiteraard maar toch. De rest zijn kennissen. Maar ik wou toch even een poll starten.

Op een iPhone moet je bij contacten helemaal naar beneden scrollen. Onder de laatste Z staat het aantal.
Bij mij staat daar 2566.

Reden 1: 30 jaar tennis
Reden 2: 15 jaar zelfstandige
Reden 3: +40 jaar oud

Ik ben benieuwd!
 
In zou begot niet weten hoe ik ooit aan 300 vrienden zou kunnen geraken! 😳

Vrienden= mensen die je al snotterend 's nachts kan opbellen en die probleemloos gaan luisteren...
 
In zou begot niet weten hoe ik ooit aan 300 vrienden zou kunnen geraken! 😳

Vrienden= mensen die je al snotterend 's nachts kan opbellen en die probleemloos gaan luisteren...
Agreed. 2556. Is dat nu voor te stoefen of wat?
Bij mij staan er hooguit 100 in.
En zo wil ik het houden. Makkelijker om iemand terug te vinden dan endless scrolling...
 
Volgens recente studies kan een persoon maar +- 300 vrienden hebben in zijn leven.
Mensen die je dus al jaaaaaren niet meer gesproken heb, of zelfs eenmalige contacten om wat af te spreken, tel jij mee?
Verder van een vriend kan je niet zitten, dan.
 
Is deze poll serieus of ne grap. :unsure:

Ik heb begot maar 10 contacten in mijn lijst, waaronder 1 mezelf is (kan mn nummer nooit onthouden). Dan 2 nummers voor politie en ziekenhuis/brandweer (voor te SMSen) en dan een 4de voor de SMS-dienst van VAB Pechhulp.

Ik ben ne loner and I love it.
 
Volgens mij is deze thread het 40+ equivalent van uitpakken met je aantal fb-vrienden.
Ik kan me ook niet ontdoen van de indruk dat de kans op echte vrienden bij iemand met een fb-profiel met 40 vrienden, veel groter is dan iemand met 4000 "vrienden" op fb...
 
Ah weer bijgeleerd dat je zelfs helemaal naar onder moet scrollen op een IPHONE om te zien hoeveel contactpersonen je hebt. :S
 
Is deze poll serieus of ne grap. :unsure:

Ik heb begot maar 10 contacten in mijn lijst, waaronder 1 mezelf is (kan mn nummer nooit onthouden). Dan 2 nummers voor politie en ziekenhuis/brandweer (voor te SMSen) en dan een 4de voor de SMS-dienst van VAB Pechhulp.

Ik ben ne loner and I love it.
Wel heel lonely, als je met de brandweer & politie moet sms’en :unsure: is da zelf ni strafbaar? Mee de 101 voor nutteloze zaken?
 
Maar allé, dat was totaal niet de bedoeling... :oink: ik heb 3 vrienden waar ik op kan rekenen en 2 familieleden, that's it

en dat zal bij iedereen zo zijn waarschijnlijk
 
Met al mijn 2ehands contacten erbij 4922.
Waarvan toch zeker 2 vrienden.

Wel maar een Android.
 
Terug
Bovenaan