Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis goed, ik kom de opkuis wel doen den dag erna. Dan kan ik op mijn gemak in dat zwembadKoken én den opkuis achteraf... quel cadeau![]()
Tis goed, ik kom de opkuis wel doen den dag erna. Dan kan ik op mijn gemak in dat zwembad
Ik wil het wel eens proberen,Wie heeft er hier het meest van al organisatie skills?
) prijs afgesproken en stort je vooraf?

Volgens mij is er een deel van dit forum dat jaarlijks afspreekt rond 14/15 augustus met een BBQ. @Joeri ? Of ben ik mis?Ik wil het wel eens proberen,
maar de hamvraag is al meteen: Is de afstand brugge/oostende doenbaar voor de meesten? of verkiezen jullie een centralere plaats in Vlaanderen?
en 2 ) waren de vorige meetings ook bij een forum member thuis, of werd er ge opteerd voor op een openbare plaats af te spreken.
en 3 ) ik kan wel aan een grote feest BBQ geraken, maar hoe zit het dan juist , word er verwacht dat dit door de gastheer allemaal betaald wordt het eten en drinken, of word er vooraf een democratische (of in mijn geval: republiekeinse) prijs afgesproken en stort je vooraf?
en last but not least : ik neem aan dat een forum meeting enkel voor forum members is, toch? partners en kinderen worden thuis gelaten neem ik aan?
in elk geval: ik wil mezelf zeker niet opdringen hé. Als er meer animo is om op "neutraal terrein" en centraler in Vlaanderen af te spreken is,
dan is dat voor mij ook goed.
Als @Str8_6 ook komt, blijf ik liever buiten staan.Partners en kinderen buiten aan de leiband. We moeten het een beetje beschaafd houden.

Correct, met een 20 a 25 tal.Volgens mij is er een deel van dit forum dat jaarlijks afspreekt rond 14/15 augustus met een BBQ. @Joeri ? Of ben ik mis?
Ben ik ook welkom met mijn t-shirt van de Bidenator?Ik wil het wel eens proberen,

In elk geval, hierbij wil ik wel mij kandidaat stellen, voor moest er nog eens een BG meeting willen doorgaan, maar jullie hebben of vinden geen locatie... Indien het in een zomer moment is, is iedereen welkom.
Ik heb daar eigenlijk wel zin in, en er zijn enkelingen waar ik veel aan heb goed te maken , o.a. @JPV , maar ook bepaalde moderators en anderen..
ik ben er eigenlijk ook wel eens voor te vinden
In de zomer kan het wel eens bij mij in de tuin ook.
Betrekkelijk weinig concrete animo op deze voorstellenIk wil het wel eens proberen,

Betrekkelijk weinig concrete animo op deze voorstellen
Wat we ons waarschijnlijk afvragen: gaat uw vrouw dan thuis zijn?
Want als ze terloops vraagt waarover het dan wel allemaal gaat op dat forum, dan kan het wat awkward worden nietwaar![]()
had ik al aan gedacht, maar mijn idee was om het rond 12 augustus te doen, dan ben ik al terug uit Thailand, maar mijn vrouwke blijft nog wat langer omdat zij langer vakantie heeft als ik 

Allright ik probeer eerstdaags es joeri zijn thread te vinden en kijk hoe hij het heeft aangepakt. Daarna maak ik een thread voor interessepeiling.Tbh Trump als ge dat wilt doen dan denk ik dat ge daar een thread voor moet aanmaken om de interesse te peilen en qua organisatie eens moet piepen in de afgelopen thread van meeting van @Joeri
Ik zou er niet van uitgaan dat er geen interesse is omdat er hier in deze thread niet verder op ingegaan wordt. En genoeg volk dat zelf in de West-Vlaanderen woont denk ik
Als inwoner van Loppem kan jouw locatie perfect voor mij.Allright ik probeer eerstdaags es joeri zijn thread te vinden en kijk hoe hij het heeft aangepakt. Daarna maak ik een thread voor interessepeiling.
Thx![]()
Das goed want Janus brengt de Bidenator meeAls inwoner van Loppem kan jouw locatie perfect voor mij.
Als ex-inwoner van Kansas ben ik ook wel wat Republikeinse talk gewoon

Mss iets in hooters stijl voorzien?Das goed want Janus brengt de Bidenator mee![]()