Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

  • 1

    Stemmen: 76 18,7%
  • 2

    Stemmen: 87 21,4%
  • 3

    Stemmen: 43 10,6%
  • 4

    Stemmen: 17 4,2%
  • 5

    Stemmen: 7 1,7%
  • 6

    Stemmen: 4 1,0%
  • 7

    Stemmen: 8 2,0%
  • Meer dan 1 keer per dag

    Stemmen: 4 1,0%
  • Minder dan 1 keer per week

    Stemmen: 134 33,0%
  • Nooit

    Stemmen: 26 6,4%

  • Totaal aantal stemmers
    406
Ik zie het probleem precies niet helemaal met op elkaars gsm kunnen?
Als je constant elkaars berichten zit te checken, ja dat getuigt van weinig vertrouwen, maar gewoon toegang tot elkaars gsm hebben is toch compleet normaal? In geval van nood of zelfs gewoon om even tiktok/reddit/instagram/facebook/het internet te openen en wat te scrollen als je je verveelt en jouw gsm in een andere kamer ligt.

Of is het eerder het principe waar het hier voor mensen over gaat? Want dat vind ik persoonlijk niet zo een schitterende reden.
 
Ik zie het probleem precies niet helemaal met op elkaars gsm kunnen?
Als je constant elkaars berichten zit te checken, ja dat getuigt van weinig vertrouwen, maar gewoon toegang tot elkaars gsm hebben is toch compleet normaal? In geval van nood of zelfs gewoon om even tiktok/reddit/instagram/facebook/het internet te openen en wat te scrollen als je je verveelt en jouw gsm in een andere kamer ligt.

Of is het eerder het principe waar het hier voor mensen over gaat? Want dat vind ik persoonlijk niet zo een schitterende reden.
Bij mij (en ik gok velen) gaat het inderdaad niet over wel of niet "toegang" te hebben tot de GSM, maar over "in de andere zijn berichten en doen en laten neuzen", al dan niet in het geniep.

Hier kennen wij ook elkaars code, en gebruiken we elkaars GSM ook soms om wat te browsen. Als mijn vrouw echter stiekem mijn berichten begint te lezen, of al mijn conversaties gaat uitspitten voor god weet welke reden, daar zou ik niet mee gediend zijn.
 
Bij mij (en ik gok velen) gaat het inderdaad niet over wel of niet "toegang" te hebben tot de GSM, maar over "in de andere zijn berichten en doen en laten neuzen", al dan niet in het geniep.

Hier kennen wij ook elkaars code, en gebruiken we elkaars GSM ook soms om wat te browsen. Als mijn vrouw echter stiekem mijn berichten begint te lezen, of al mijn conversaties gaat uitspitten voor god weet welke reden, daar zou ik niet mee gediend zijn.
Aah daar kan ik me ook wel in vinden.
 
Ben 41, partner 31 en samen 3 kinderen (waarvan mijn zoon in co-ouderschap, haar 2 kinderen zo goed als voltijds behalve vakanties) en we hebben toch nog veel seks. Gemiddeld 4 keer per week denk ik. Nu tijdens vakantie nog meer omdat de kinderen minder aandacht vergen en we zelf ook wat verlof hebben. Die entertainen elkaar, hebben massa’s lego en playmobile, trampoline, springkasteel (zo een full blowm wat je kan huren), playstation, xbox, switchen, enfin, alles wat ik als kind van een arbeider en huismoeder niet had…

Alleen nu de kinderen wat ouder (10/10/7) zijn worden ze sneller wakker. Regelmatig krijgen we wat commentaar erop.
 
Bwa niet in mijn ervaring. (of het kan ook zijn omdat het een matras was)
Begrijp ik goed dat gij een gat in uw matras hebt gemaakt, een fotoke van seksuolotte erop geplakt, en dan vond dat de seks beter was dan uw toenmalige vriendinnen?
i-am-not-surprised.gif
 
Begrijp ik goed dat gij een gat in uw matras hebt gemaakt, een fotoke van seksuolotte erop geplakt, en dan vond dat de seks beter was dan uw toenmalige vriendinnen?
i-am-not-surprised.gif

Hebben ze nooit gezegd dat je het soms veel te ver zoekt? Een gat maken... Gewoon op de opgerolde matras zoals een hond.
 
  • Support
Waarderingen: Lint
Hier toch ook wel wat sleet op, na amper 1,5 jaar samen te wonen gezakt van 3 keer per week naar 1 keer per week .
Ligt wel aan mij hoor, voor mij hoeft het allemaal niet meer zo vaak. Al bedenk ik me wel, dat het niet verder mag zakken, die frequentie.

Volgens mij komt dat toch ook wel wat door de repititieve levens stijl hier: opstaan, werken, eten , tv , slapen.

Toen we deze zomer 3 weken op reis gingen, hebben we veel vaker gesext.

Achja ik klaag niet, en zij ook niet. toch niet tegen mij oi22
 
Hier toch ook wel wat sleet op, na amper 1,5 jaar samen te wonen gezakt van 3 keer per week naar 1 keer per week .
Ligt wel aan mij hoor, voor mij hoeft het allemaal niet meer zo vaak. Al bedenk ik me wel, dat het niet verder mag zakken, die frequentie.
Dat lijkt mij persoonlijk redelijk normaal na anderhalf jaar. Die norm van 2 à 3 keer per week bij koppels die al een tijd samen zijn lijkt mij niet echt realistisch bij de meeste mensen.

Nu ja, ik ben meer van het idee dat er pas een probleem met seks is als iemand het te veel of te weinig vindt én daar last van heeft. Of dat nu elke dag is of één keer per week of per maand of nooit en alles daartussen moeten mensen zelf uitmaken.
 
Dat lijkt mij persoonlijk redelijk normaal na anderhalf jaar. Die norm van 2 à 3 keer per week bij koppels die al een tijd samen zijn lijkt mij niet echt realistisch bij de meeste mensen.

.
11 jaar samen, 2 kinderen hier.

2-3x per week gemiddeld is er wel pal op eigenlijk.

De vrouwen onderling praten daar wel eens over en dan zijn er idd wel veel koppels die eerder aan 2-3x per half jaar hebben.

Dat lijkt mij echt zo vreemd altijd.
 
gisteren mijn vrouw weer zitten friemelen bij me, maar ik had geen zin .

Maar toch vanmorgen opgestaan en vastgesteld dat ik heb gedroomd over seks met 2 vrouwen in mijn sauna.
Soms heb ik het toch moeilijk mezelf in de spiegel te durven kijken hoor smorgens.

Zijn er nog mensen die dit overkomen?
 
gisteren mijn vrouw weer zitten friemelen bij me, maar ik had geen zin .

Maar toch vanmorgen opgestaan en vastgesteld dat ik heb gedroomd over seks met 2 vrouwen in mijn sauna.
Soms heb ik het toch moeilijk mezelf in de spiegel te durven kijken hoor smorgens.

Zijn er nog mensen die dit overkomen?
Nope want ik kan mijn dromen niet controleren.
 
gisteren mijn vrouw weer zitten friemelen bij me, maar ik had geen zin .

Maar toch vanmorgen opgestaan en vastgesteld dat ik heb gedroomd over seks met 2 vrouwen in mijn sauna.
Soms heb ik het toch moeilijk mezelf in de spiegel te durven kijken hoor smorgens.

Zijn er nog mensen die dit overkomen?
Zonder te willen oordelen, maar ge voelt u schuldig na een droom, maar vreemdgaan is geen probleem :unsure: .
 
Zonder te willen oordelen, maar ge voelt u schuldig na een droom, maar vreemdgaan is geen probleem :unsure: .
Ja omdat ik gisteren mijn vrouw niet heb gegeven wat ze wou .
Bij naar massagesalons gaan krijgt ze nog steeds wat ze wil :p. En ik beschouw dat nog steeds niet als vreemdgaan trouwens.
 
En ik beschouw dat nog steeds niet als vreemdgaan trouwens.
Handig wel, zo denken. "Schatje, ik heb met een ander gepoept maar ik beschouw het niet als vreemdgaan dus je hoeft niet te blèten, ik ben zo trouw als een hond!"
O ja, ik heb ze bezwangerd maar ik beschouw het niet als mijn kind dus no worries, geen bastaardkinderen hier 🤪 ("groetjes, koning Albert")
 
gisteren mijn vrouw weer zitten friemelen bij me, maar ik had geen zin .

Maar toch vanmorgen opgestaan en vastgesteld dat ik heb gedroomd over seks met 2 vrouwen in mijn sauna.
Soms heb ik het toch moeilijk mezelf in de spiegel te durven kijken hoor smorgens.

Zijn er nog mensen die dit overkomen?
Kan gebeuren, maar doe dat maar al niet te vaak of ge moogt straks terug intrekken bij uw moeder. A man should deliver! :LOL:
Of ge gooit het over een andere boeg en probeert een akkoordje te vinden ermee om die 2de vrouw te vinden...

edit:

Ja omdat ik gisteren mijn vrouw niet heb gegeven wat ze wou .
Bij naar massagesalons gaan krijgt ze nog steeds wat ze wil :p. En ik beschouw dat nog steeds niet als vreemdgaan trouwens.
Lap, de mijne is ook wel serieus fan van 'professionele' massages, maar misschien wel niet het type salons waar uw vrouw naartoe gaat.
Als ik het doe is 't niet voldoende maar wel geapprecieerd. Nog één weekje + enkele dagen, en ze is EINDELIJK terug, we gaan terug kunnen aan bezwangeringsoefenen kunnen doen. As it should be.

Ffs, die spoiler hoeft toch niet? Is echt irritant! (volgens sommigen), maar 'k vind het zelf ook wel leuk af en toe te gebruiken.
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan