Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

  • 1

    Stemmen: 76 18,7%
  • 2

    Stemmen: 87 21,4%
  • 3

    Stemmen: 43 10,6%
  • 4

    Stemmen: 17 4,2%
  • 5

    Stemmen: 7 1,7%
  • 6

    Stemmen: 4 1,0%
  • 7

    Stemmen: 8 2,0%
  • Meer dan 1 keer per dag

    Stemmen: 4 1,0%
  • Minder dan 1 keer per week

    Stemmen: 134 33,0%
  • Nooit

    Stemmen: 26 6,4%

  • Totaal aantal stemmers
    406
Qué?

Ik ben niet mee :rofl:
Awel ja. Zodat hij het niet in zijn hoofd haalt om haar te behagen in die periode. :rofl:
Ook dat. En dan hebben we iets leuks om samen naar af te tellen zoals bij zo'n chocolaatjeskalender!

Bij mij is dat ook altijd een kleine victory lap als we de dag voordien gevreeën hebben en de dag nadien haar maandstonden starten.
Soms voel de maandstonden aankomen zoals Spider-man gevaar met zijn spider sense.
maxresdefault.jpg


Perfecte timing en dan weten we ook dat ze niet zwanger geraakt is.
 
Ook dat. En dan hebben we iets leuks om samen naar af te tellen zoals bij zo'n chocolaatjeskalender!

Bij mij is dat ook altijd een kleine victory lap als we de dag voordien gevreeën hebben en de dag nadien haar maandstonden starten.
Soms voel de maandstonden aankomen zoals Spider-man gevaar met zijn spider sense.
maxresdefault.jpg


Perfecte timing en dan weten we ook dat ze niet zwanger geraakt is.
Mijn spider sense moet eens een paar dagen bijgesteld worden. Ik sta vaak voor het rode licht.

Alleja stond. Sinds ze zo een implantaat heeft is het vaker groen en soms eens oranje maar daar mag je nog door als je niet meer kan stoppen.
 
Awel ja. Zodat hij het niet in zijn hoofd haalt om haar te behagen in die periode. :rofl:
Ik snap het ook niet ze. Waarom moet daar een apart Whatsapp-gesprek (laat staan groep) voor gemaakt worden? Kunt dat toch gewoon zeggen, desnoods in je gewoon Whatsapp-gesprek?

Hier heb ik mijn vriend een uitnodiging gestuurd via mijn menstruatie-app dus nu kan hij zelf via die app op zijn gsm zien waar ik zit in mijn cyclus. Hij toont mij dat net, blijkt dat er ook een soort tekstje bijstaat over wat er allemaal te verwachten valt in de verschillende fases :unsure:
 
Gisteren nog van bil gegaan, de rest van de week zal de generaal op non-actief staan wegens de hitte. De frequentie deze week is dus 1x.
 

dan moeten we ook concluderen dat 20 % van de koppels nooit op de gsm zit van de partner?

dat zou ik toch niet moeten proberen thuis, een wachtwoord op mijn gsm te zetten en partner nooit laten kijken op gsm.

zou voor argwaan zorgen, en visa versa ook.
 

dan moeten we ook concluderen dat 20 % van de koppels nooit op de gsm zit van de partner?

dat zou ik toch niet moeten proberen thuis, een wachtwoord op mijn gsm te zetten en partner nooit laten kijken op gsm.

zou voor argwaan zorgen, en visa versa ook.
Ik zie gewoon het nut niet om te gaan snollen in mijn partner haar berichten. Wat boeit mij dat?
 

dan moeten we ook concluderen dat 20 % van de koppels nooit op de gsm zit van de partner?

dat zou ik toch niet moeten proberen thuis, een wachtwoord op mijn gsm te zetten en partner nooit laten kijken op gsm.

zou voor argwaan zorgen, en visa versa ook.
Mjah ik vind het eerlijk ongezond dat je totaal geen privacy kan hebben. Elkaar moeten kunnen doorlichten op alle momenten… Eng.

Vertrouw elkaar of doe het niet.
 

dan moeten we ook concluderen dat 20 % van de koppels nooit op de gsm zit van de partner?

dat zou ik toch niet moeten proberen thuis, een wachtwoord op mijn gsm te zetten en partner nooit laten kijken op gsm.

zou voor argwaan zorgen, en visa versa ook.
Ik heb nog nooit op de gsm van mn partner gekeken, zie niet in waarom.
 
Ik op 8j tijd misschien 2 of 3x. Terwijl hij gewoon in mijn buurt zat dan nog, no sneeky snooping.

Alsof in elkaars gsm kunnen enig preventief effect zal hebben? 🤷🏼
Dus of je nu wel of niet op elkaars gsm kan, het bedrog speelt zich in de eerste plaats in de ander zijn hoofd al af hoor...
 
Mijn vriendin opende ook wel regelmatig bv. WhatsApp en Messenger op mijn gsm. Ik vond dat aanvankelijk niet leuk, maar ik had sowieso niks te verbergen dus ik heb het haar gewoon laten doen en nu doet ze dat niet meer. Ik kan nog enigszins begrijpen dat ze dat nodig had om vertrouwen te krijgen na een eerdere relatie waarin ze meermaals bedrogen is geweest.

Nu lach ik eerder eens met haar nieuwsgierigheid als ik merk dat ze het gedaan heeft, bv. als er in mijn WhatsApp berichten als 'gelezen' staan die ik nog niet gelezen had wanneer ik m'n gsm ergens had laten liggen. Tegenwoordig doet ze dat eerder omdat ze gewoon extreem nieuwsgierig is en altijd alles over iedereen wil weten.

Omgekeerd speur ik nooit in andermans gsm.
 
Ik ga een lekker groffe uitspraak doen. Als mijn vriendin dit ooit zou doen, is het gewoon gedaan, klaar ermee. Als ik dat ooit doe hoop ik ook dat ze mij met het huisvuil mee buiten zet tbf.

Ge moeit u niet in iemand zijn prive gesprekken met andere personen.

(Ik heb het over op gsm zitten, in gesprekken zitten lezen, mails zitten lezen...)
 
Ik ken de code van mijn vriendin. Geen idee of ze de mijne kent. Soms vraagt ze of ik een bericht wil voorlezen, omdat ze bezig is, en dan kan ik gewoon in haar gsm. Ik haar gsm niet uitpluizen zonder ze het weet. Maar beiden niks te verbergen, dus mag ze gerust in de mijne kijken en andersom moest dat nodig zijn, maar er wordt niks stiekem gedaan.
 
Lijkt me wel wat vreemd als één iemand van een koppel Tinder op zijn telefoon heeft staan.

Zou ik toch wat achterdochtig beginnen worden...
Tinder heb je niet voor de leuke gesprekken.
 
Lijkt me wel wat vreemd als één iemand van een koppel Tinder op zijn telefoon heeft staan.

Zou ik toch wat achterdochtig beginnen worden...
Tinder heb je niet voor de leuke gesprekken.

Bwa, ik heb dat ooit eens met een fake profiel aangemaakt omdat er blijkbaar vaak getrouwde kennissen zouden opzitten en ik was curieus wie het was. 😁
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan