Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

  • 1

    Stemmen: 76 18,7%
  • 2

    Stemmen: 87 21,4%
  • 3

    Stemmen: 42 10,3%
  • 4

    Stemmen: 17 4,2%
  • 5

    Stemmen: 7 1,7%
  • 6

    Stemmen: 5 1,2%
  • 7

    Stemmen: 8 2,0%
  • Meer dan 1 keer per dag

    Stemmen: 4 1,0%
  • Minder dan 1 keer per week

    Stemmen: 134 33,0%
  • Nooit

    Stemmen: 26 6,4%

  • Totaal aantal stemmers
    406
Seks...

Nou nee, ik ben 22 en m'n vriendin is 20. Zijn ondertussen al zo'n 2 jaar samen, dus er zit al wat sleet in en op. 2-3 keer per week vind ik meer dan voldoende. Welke serieuze mens heeft er nu tijd en goesting voor elke dag het pielemuis-spel te spelen. 🥱
 
Wij (30'ers) zijn nog maar 9 maand samen en het gemiddelde zal ook op zo'n 2x per week zitten denk ik.
Zijn ook nog niet elke dag bij elkaar, maar mijn libido staat sowieso niet op ontploffen, dat valt goed mee.
Zoals hierboven, na lange dag werken en bezig zijn is die tijd en goesting er inderdaad niet altijd.
 
Voor mij zijn maar twee dingen belangrijk voor een good feeling op gebied van sex in een relatie. (Context : 36jaar , 2 kids)

1) Geen afwijzing na een periode van droogte, of gewoon langer geleden dan normaal.
2) Zelf niet altijd initiatief moeten nemen.
Hoeveelheid primeert niet .
 
Welke serieuze mens heeft er nu tijd en goesting voor elke dag het pielemuis-spel te spelen. 🥱
Heu ik? :unsure: Ooit .. in een ver verleden.

Tussen mijn 30ste en 40ste was mijn libido in feite het hoogst. Misschien kwam dit ook omdat ik gehuwd ben op mijn 29ste :) (en omdat ik vrouwlief alleen zag tijdens vakanties - ze woonde in de USA - kwam het er dus niet zoveel van, voor ons huwelijk) en het eerste jaar hadden vrouwlief en ikzelf vrij veel seks (dat is ergens wel normaal denk ik). Daarna is mijn libido intact gebleven tot rond mijn 40ste (Ja ik had vrij lang een hoog libido). Maar dat van mijn vrouw is wel serieus gezakt in die tijd.

Ons eerste jaar was het dus bijna dagelijks, daarna wilde ik het nog wel dagelijks, maar vrouwlief zag dit dus niet meer zitten en werd dat stilaan wat minder. Dan was het dus af en toe eens extra aftrekken (Foei!! Schandalig! :unsure:) . Maar bon, na mijn 40ste is dat dan gestabiliseerd.

Ik hoor dat wel erg dikwijls. Dat het libido niet altijd hetzelfde is. De meeste koppels die ik ken hebben daar vroeg of laat toch wel issues mee. Meestal is het de vrouw die na verloop van tijd minder zin heeft, maar toch ook NIET altijd. Soms is dat ook wel gewoon 'wisselend'
 
Laatst bewerkt:
En over seks met de niet vaste partner :).
Aangezien 50% vreemdgaat...
Bij vrienden die al +15 jaar samen zijn met partner zit die onderhuidse spanning er goed in, de meerderheid gaat de rit monogaam uitzitten omdat ze er de kans niet toe krijgen of de gevolgen vrezen... Collega op het werk, qua uiterlijk moet ik superficial zeggen eerder een 6, zit te snakken naar romantiek, als ik daar paar keer privégesprek mee heb en op de juiste knoppen duw kan het echt gebeuren, maar al het gedoe en gebrek aan garantie dat die levenslang zwijgt zijn een no-no.
 
3x per week gemiddeld (zal eerder 2,5 zijn maar soit, we ronden af naar boven!).

Voor mijn vrouw zou 1x per week ook al "voldoende" zijn maar ze snapt dat mijn drive iets hoger is en ze heeft er die 2 (1,5) andere keren "toch ook iets aan" dus lukt dat goed.
 
Vroeger meerdere keren per week. Met 2 jonge kinderen in huis is 1 keer in de week wel voldoende. Die kids sleuren de energie uit je lijf :biglaugh:
 
Vroeger meerdere keren per week. Met 2 jonge kinderen in huis is 1 keer in de week wel voldoende. Die kids sleuren de energie uit je lijf :biglaugh:
Laat ze elkaar maar afmatten. Hoe oud zijn ze? Die van ons zijn tussen 4-6 jaar en dat begint terug te beteren.

Mijn vrouw is ook met iets ferm afgekomen: een whatsapp groep voor haar maandstonden. Dat helpt om hier en daar een vrij gaatje te vinden en het in te plannen als het spontane continue door de kinderen onderbroken wordt.
 
Laat ze elkaar maar afmatten. Hoe oud zijn ze? Die van ons zijn tussen 4-6 jaar en dat begint terug te beteren.

Mijn vrouw is ook met iets ferm afgekomen: een whatsapp groep voor haar maandstonden. Dat helpt om hier en daar een vrij gaatje te vinden en het in te plannen als het spontane continue door de kinderen onderbroken wordt.
Haha mijn kids zijn 1 en 4. Vooral de jongste vraagt nog veel aandacht.
 
Laat ze elkaar maar afmatten. Hoe oud zijn ze? Die van ons zijn tussen 4-6 jaar en dat begint terug te beteren.

Mijn vrouw is ook met iets ferm afgekomen: een whatsapp groep voor haar maandstonden. Dat helpt om hier en daar een vrij gaatje te vinden en het in te plannen als het spontane continue door de kinderen onderbroken wordt.
Qué?

Ik ben niet mee :rofl:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan