Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

  • 1

    Stemmen: 76 18,7%
  • 2

    Stemmen: 87 21,4%
  • 3

    Stemmen: 42 10,3%
  • 4

    Stemmen: 17 4,2%
  • 5

    Stemmen: 7 1,7%
  • 6

    Stemmen: 5 1,2%
  • 7

    Stemmen: 8 2,0%
  • Meer dan 1 keer per dag

    Stemmen: 4 1,0%
  • Minder dan 1 keer per week

    Stemmen: 134 33,0%
  • Nooit

    Stemmen: 26 6,4%

  • Totaal aantal stemmers
    406
nog nooit een SOA gehad. Moet wel zeggen dat ik eerder selectief ben, ook al zeggen ze dat een SOA niet op iemand zijn voorhoofd staat, vind ik dat voorkomen en hoe iemand leeft ook al risico’s kan uitsluiten (en tot nog toe werkt het).

Grootste risico is dat je er nen kleinen aan overhoudt, dan ben je wel echt genaaid.
Goh, ik weet het niet. Als je partner altijd zo snel akkoord gaat met geen condoom gebruiken..., ik zou vooral daarmee in mijn achterhoofd zitten.
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg niet dat er niets mis mee is, ik vind het wél zowat het meest onpraktische voorbehoedsmiddel om zwangerschap te voorkomen.
- je moet het altijd in huis hebben dus een actief weekendje en je kan al in de problemen komen
- je moet in the heat of the moment er aan denken
- blijkbaar moet je nadien ook nog eens controleren of het ding niet lek is :unsure:
- de juiste maat is voor sommige mannen ook niet evident

Voor lossere contacten ben ik absoluut fan om SOA 's te voorkomen natuurlijk!

Als zorgzame vader heb ik een doosje gekocht voor mijn zoons (16 en 17). Als je die per 144 koopt valt de prijs heel goed mee. (40€ voor durex)

Zo een doos erdoor jagen lijkt me al geen actief weekendje meer, tenzij je 100 vaste partners hebt.
 
Als zorgzame vader heb ik een doosje gekocht voor mijn zoons (16 en 17). Als je die per 144 koopt valt de prijs heel goed mee. (40€ voor durex)

Zo een doos erdoor jagen lijkt me al geen actief weekendje meer, tenzij je 100 vaste partners hebt.
Bij zo'n charels gaat het snel hoor...

hqdefault.jpg
 
De laatste 2 Pagina's meer frons op mijn gezicht gezien dan iets anders... 🙈 :unsure:

Zijn er dan echt nog zoveel mensen die in een vaste relatie (!) met condooms werken?

Bij mijn ex heeft dat +10 jaar geduurd eer die daarvan af wou stappen. :unsure:
 
Als zorgzame vader heb ik een doosje gekocht voor mijn zoons (16 en 17). Als je die per 144 koopt valt de prijs heel goed mee. (40€ voor durex)

Zo een doos erdoor jagen lijkt me al geen actief weekendje meer, tenzij je 100 vaste partners hebt.
Ik ken alleen de "standaard" doosjes uit de supermarkt, geen jaarvoorraad via bol.com-promo's 🙈😁
 
nog nooit een SOA gehad. Moet wel zeggen dat ik eerder selectief ben, ook al zeggen ze dat een SOA niet op iemand zijn voorhoofd staat, vind ik dat hoe iemand voorkomt en hoe iemand leeft (ook job) ook al risico’s kan uitsluiten (en tot nog toe werkt het).

Grootste risico is dat je er nen kleinen aan overhoudt, dan ben je wel echt genaaid.

En welke jobs zijn dat dan die u immuun maken tegen SOA's? :unsure:
 
Wat was de reden dan dat ze het wél wou gebruiken? Of was ze zo paranoïde dat ze dacht dat je er volop op los vogelde? :unsure:

Ze zei altijd iets om irritaties ed bij haar te voorkomen.
Los van Soa's had haar dokter haar gezegd dat dat voor een vrouw beter zou zijn.
 
Ze zei altijd iets om irritaties ed bij haar te voorkomen.
Los van Soa's had haar dokter haar gezegd dat dat voor een vrouw beter zou zijn.
Op zich is het niet ideaal om je lichaam vol hormonen te stoppen, de ene dokter zal daar meer de nadruk op leggen dan de andere. Maar er zijn wel andere niet-hormonale opties.
 
De laatste 2 Pagina's meer frons op mijn gezicht gezien dan iets anders... 🙈 :unsure:

Zijn er dan echt nog zoveel mensen die in een vaste relatie (!) met condooms werken?
Gewoon vrouwen die te erg afzien van pil, spiraaltje, staafje, ... .


Je haalt de stoom er even af, wint daar wat tijd mee en zo lijkt het alsof het langer heeft geduurd dan ten tijde van bij haar ex die geen condoom gebruikte.

WIN-WIN
Jawadde, tegen dat ge door hebt langs welke kant ge hem moet afrollen zijn die tientallen seconden al vliegen hoor.
Jawadde gij zijt ook terug genezen zie ik? :laugh:


nog nooit een SOA gehad. Moet wel zeggen dat ik eerder selectief ben, ook al zeggen ze dat een SOA niet op iemand zijn voorhoofd staat, vind ik dat hoe iemand voorkomt en hoe iemand leeft (ook job) ook al risico’s kan uitsluiten (en tot nog toe werkt het).

Grootste risico is dat je er nen kleinen aan overhoudt, dan ben je wel echt genaaid.
laatste 4:
- Legal Officer bij Rode Kruis Zwitserland
- Afstuderende dermatologe VUB
- McKinsey-girl
- Tandartse

Ik acht de kans heel klein dat die met gonorroe rondlopen of HIV.
Kweeni makker, maar ik vind het feit dat ze met ne rando willen poepen zonder condoom een betere indicatie of iemand al-dan-niet een SOA kan hebben ...
 
En toen zijt gij het afgestapt, amirite? 🙃

Ik heb da nog heel lang uitgehouden :laugh:


👌🤷🏼‍♀️

Ja nee da was niet zo het probleem. Gaat eerder over bacteriën die met seks te maken hadden en what not.

Soit, ik heb daar geen aandacht aan gegeven toen of verder naar gevraagd, dat haalde daar toch niks uit. Kon er toch niet mee discussiëren, mocht niet eens gaan kakken waar ik wilde dus ja :unsure:
 
laatste 4:
- Legal Officer bij Rode Kruis Zwitserland
- Afstuderende dermatologe VUB
- McKinsey-girl
- Tandartse

Ik acht de kans heel klein dat die met gonorroe rondlopen of HIV.
Er is ook nog Chlamydia, Herpes, genitale wratten, ... (volgens Sensoa zijn die drie trouwens het meest voorkomende). Niet alles is meteen even zichtbaar. Trouwens, zelfs als dat zou correleren met opleidingsniveau is de kans nog altijd niet nul.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan