Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

  • 1

    Stemmen: 76 18,7%
  • 2

    Stemmen: 87 21,4%
  • 3

    Stemmen: 42 10,3%
  • 4

    Stemmen: 17 4,2%
  • 5

    Stemmen: 7 1,7%
  • 6

    Stemmen: 5 1,2%
  • 7

    Stemmen: 8 2,0%
  • Meer dan 1 keer per dag

    Stemmen: 4 1,0%
  • Minder dan 1 keer per week

    Stemmen: 134 33,0%
  • Nooit

    Stemmen: 26 6,4%

  • Totaal aantal stemmers
    406
Plus, lelijke vrouwen moeten ook eens gepoept worden nu en dan
Toen ik vroeger meisjes versierde, dacht ik -in het begin- altijd dat de kans groter was afgewezen te worden door een mooie draak tov een lelijke draak. Echter ik had net het omgekeerde voor. :unsure: Niet dat ik dat MEGA erg vond (achter bezien), maar dat viel me wel op.

Precies of lelijke draken waren het niet gewoon dat je ze ging versieren.

Ik wil hiermee niemand beledigen, je hebt er niet altijd voor gekozen lelijk te zijn, het viel mij vroeger gewoon op.
 
Toen ik vroeger meisjes versierde, dacht ik -in het begin- altijd dat de kans groter was afgewezen te worden door een mooie draak tov een lelijke draak. Echter ik had net het omgekeerde voor. :unsure: Niet dat ik dat MEGA erg vond (achter bezien), maar dat viel me wel op.

Precies of lelijke draken waren het niet gewoon dat je ze ging versieren.

Ik wil hiermee niemand beledigen, je hebt er niet altijd voor gekozen lelijk te zijn, het viel mij vroeger gewoon op.

Een mooie draak, dat is het doordenkertje van de avond, Makila.
maxresdefault.jpg
 
Ik vind nu ook wel da als ge ne facial geeft dat 't ook beter ewa deftig moet zijn en ni zo een drupke waar ge juist haar linkerwenkbrauw mee vol hangt.

Maar als het dan wél een goeie lading is, en er komt iets in het oog. Dan is het een geroep en gekrijs: 'Dat pikt!!' zoals bij een hysterische kleuter waar de shampoo uit zijn haar wordt gespoeld.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan