Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

  • 1

    Stemmen: 76 18,7%
  • 2

    Stemmen: 87 21,4%
  • 3

    Stemmen: 42 10,3%
  • 4

    Stemmen: 17 4,2%
  • 5

    Stemmen: 7 1,7%
  • 6

    Stemmen: 5 1,2%
  • 7

    Stemmen: 8 2,0%
  • Meer dan 1 keer per dag

    Stemmen: 4 1,0%
  • Minder dan 1 keer per week

    Stemmen: 134 33,0%
  • Nooit

    Stemmen: 26 6,4%

  • Totaal aantal stemmers
    406
Nee? Amai, ik doe dat altijd bij seks met condoom. Gewoon om te checken dat er wel degelijk spul in het zakje zit en niet er half uit aant druipen is omdat het kapot is.
Mijn ex deed dat ook, die had nogal schrik daarvoor. Die ging meestal zelfs wat water erbij doen om zeker te zijn :unsure:.

Ik vind nu ook wel da als ge ne facial geeft dat 't ook beter ewa deftig moet zijn en ni zo een drupke waar ge juist haar linkerwenkbrauw mee vol hangt.
Zeker da, tis ni goe geweest als er ni wat plakt aan haar huig zodat ze "lekkerrrrrrrrr" zegt ipv "lekker".
 
Nee? Amai, ik doe dat altijd bij seks met condoom. Gewoon om te checken dat er wel degelijk spul in het zakje zit en niet er half uit aant druipen is omdat het kapot is.
Dat doe ik nu eerlijk gezegd ook wel. Alleen is dat bij mij gewoon rap een glimpske wanneer ik de condoom af doe. Ik ga daar niet bijzitten met mijn leesbril en een meetlatje. :unsure:

Mijn vrouw heeft echter nog nooit interesse getoond.
 
Huh, nu dacht ik echt dat dat wel vaker gedaan werd en dat opmerkingen als 'amai, je hebt weer serieus uw best gedaan' niet abnormaal waren. :unsure:
 
De laatste 2 Pagina's meer frons op mijn gezicht gezien dan iets anders... 🙈 :unsure:

Zijn er dan echt nog zoveel mensen die in een vaste relatie (!) met condooms werken?
 
Zijn er dan echt nog zoveel mensen die in een vaste relatie (!) met condooms werken?
Daar is toch niets mis mee uiteindelijk? Als je op korte termijn voor kinderen wil proberen, of je kan/wil geen hormonale middelen gebruiken (en ook geen koperspiraaltje).
ik moet eerlijk bekennen dat ik laatste jaren nooit meer een condoom heb gebruikt. Zelfs niet bij het daten.
Dat zou ik dan weer niet riskeren tijdens het daten. Veel vrouwen (ik vermoed toch diegenen die daarmee akkoord gaan) nemen wel de pil of hebben bv. een staafje, maar die beschermen niet tegen SOA's.
 
Laatst bewerkt:
De laatste 2 Pagina's meer frons op mijn gezicht gezien dan iets anders... 🙈 :unsure:

Zijn er dan echt nog zoveel mensen die in een vaste relatie (!) met condooms werken?
Hier alleszins niet. Heb er net nog een resem mogen omdopen tot ballonnen omdat de vervaldatum verstreken was.
 
Daar is toch niets mis mee uiteindelijk? Als je op korte termijn voor kinderen wil proberen, of je kan/wil geen hormonale middelen gebruiken (en ook geen koperspiraaltje).
Ik zeg niet dat er niets mis mee is, ik vind het wél zowat het meest onpraktische voorbehoedsmiddel om zwangerschap te voorkomen.
- je moet het altijd in huis hebben dus een actief weekendje en je kan al in de problemen komen
- je moet in the heat of the moment er aan denken
- blijkbaar moet je nadien ook nog eens controleren of het ding niet lek is :unsure:
- de juiste maat is voor sommige mannen ook niet evident

Voor lossere contacten ben ik absoluut fan om SOA 's te voorkomen natuurlijk!
 
Ik zeg niet dat er niets mis mee is, ik vind het wél zowat het meest onpraktische voorbehoedsmiddel om zwangerschap te voorkomen.
- je moet het altijd in huis hebben dus een actief weekendje en je kan al in de problemen komen
- je moet in the heat of the moment er aan denken
- blijkbaar moet je nadien ook nog eens controleren of het ding niet lek is :unsure:
- de juiste maat is voor sommige mannen ook niet evident

Voor lossere contacten ben ik absoluut fan om SOA 's te voorkomen natuurlijk!
Voor vele mannen is dat net een godsgeschenk.
Je haalt de stoom er even af, wint daar wat tijd mee en zo lijkt het alsof het langer heeft geduurd dan ten tijde van bij haar ex die geen condoom gebruikte.

WIN-WIN
 
Living on the edge. I kinda like it. Ik hoop maar voor jou dat daar geen prullen van komen.

nog nooit een SOA gehad. Moet wel zeggen dat ik eerder selectief ben, ook al zeggen ze dat een SOA niet op iemand zijn voorhoofd staat, vind ik dat hoe iemand voorkomt en hoe iemand leeft (ook job) ook al risico’s kan uitsluiten (en tot nog toe werkt het).

Grootste risico is dat je er nen kleinen aan overhoudt, dan ben je wel echt genaaid.
 
Voor vele mannen is dat net een godsgeschenk.
Je haalt de stoom er even af, wint daar wat tijd mee en zo lijkt het alsof het langer heeft geduurd dan ten tijde van bij haar ex die geen condoom gebruikte.

WIN-WIN
Als het al op die paar tientallen seconden aankomt, denk ik dat je meer hulp nodig hebt dan een rubbertje alleen... :unsure:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan