Kon er toch niet mee discussiëren, mocht niet eens gaan kakken waar ik wilde dus ja![]()
Goh ja in u geval begrijp ik dat wel

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kon er toch niet mee discussiëren, mocht niet eens gaan kakken waar ik wilde dus ja![]()

Ik heb eens ergens gelezen dat rondvogelen zonder condoom een sterkere correlatie heeft met risico op SOA's dan opleidingsniveau.laatste 4:
- Legal Officer bij Rode Kruis Zwitserland
- Afstuderende dermatologe VUB
- McKinsey-girl
- Tandartse
Ik acht de kans heel klein dat die met gonorroe rondlopen of HIV.
Trouwens, zelfs als dat zou correleren met opleidingsniveau is de kans nog altijd niet nul.

20+ jaar samen, vasectomie, nog steeds meer met condoom dan niet. Mijn vrouw haat het als ze urenlang daarna nog "nadrupt" wanneer we het zonder condoom doen. Is soms voor haar een praktisch bezwaar om het niet te doen, dus als het dan wel kan mét, ga je mij niet horen klagen.De laatste 2 Pagina's meer frons op mijn gezicht gezien dan iets anders...![]()
Zijn er dan echt nog zoveel mensen die in een vaste relatie (!) met condooms werken?
Jij schiet ook nogal een lading af precies20+ jaar samen, vasectomie, nog steeds meer met condoom dan niet. Mijn vrouw haat het als ze urenlang daarna nog "nadrupt" wanneer we het zonder condoom doen. Is soms voor haar een praktisch bezwaar om het niet te doen, dus als het dan wel kan mét, ga je mij niet horen klagen.
Condooms zijn idd niet altijd praktisch, maar zo een ramp is het nu ook weer niet he. En als de nood ECHT hoog is dan wordt dat condoom wel eens vergeten, hoor.

Daar bestaan oplossingen voor. Even informeren bij @Mulan20+ jaar samen, vasectomie, nog steeds meer met condoom dan niet. Mijn vrouw haat het als ze urenlang daarna nog "nadrupt" wanneer we het zonder condoom doen. Is soms voor haar een praktisch bezwaar om het niet te doen, dus als het dan wel kan mét, ga je mij niet horen klagen.
Condooms zijn idd niet altijd praktisch, maar zo een ramp is het nu ook weer niet he. En als de nood ECHT hoog is dan wordt dat condoom wel eens vergeten, hoor.
Nooit meer plakkerig gedoe na de seks. De spermaspons is het nieuwste hebbeding voor tussen de lakens
![]()
Nooit meer plakkerig gedoe na de seks. De spermaspons is het nieuwste hebbeding voor tussen de lakens
Wil je voorgoed verlost zijn van de plakkerige nasleep van seks? Maak dan kennis met de <i>dripstick</i>, een revolutionair schoonmaakproduct voor tussen de lakens. De vrije, ietwat ongenuanceerde vertaling vat zijn functie mooi samen: de spermaspons.www.hln.be
Wel geen aanrader als je ze gebruikt als anticonceptiemiddel.Trouwens: condooms in de frigo bewaren en dan op hete momenten bovenhalen is ook leuk![]()
Trouwens: condooms in de frigo bewaren en dan op hete momenten bovenhalen is ook leuk![]()
Ik heb da nog heel lang uitgehouden
Ja nee da was niet zo het probleem. Gaat eerder over bacteriën die met seks te maken hadden en what not.
Soit, ik heb daar geen aandacht aan gegeven toen of verder naar gevraagd, dat haalde daar toch niks uit. Kon er toch niet mee discussiëren, mocht niet eens gaan kakken waar ik wilde dus ja![]()
20+ jaar samen, vasectomie, nog steeds meer met condoom dan niet. Mijn vrouw haat het als ze urenlang daarna nog "nadrupt" wanneer we het zonder condoom doen. Is soms voor haar een praktisch bezwaar om het niet te doen, dus als het dan wel kan mét, ga je mij niet horen klagen.
Dat gebeurt nu al, maar een halve dag later heeft ze dat nog steeds. Het duurt echt lang, als ik het zo van haar hoor. Ik snap het ook niet goed, ofwel is het eerder het idee dat ze dat nog voelt itt hoe het is.Plassen na de seks helpt om het risico op blaasontsteking te verminderen.
Daarna nog eens extra eroverheen met een vochtig doekje en dat "plakgevoel" is ook weg.
Da's wel balen, maar dat weet je niet op voorhand. Tenzij je alletwee vruchtbaarheidstesten gaat doen bij de aanvang van je relatie, maar dat lijkt me ook geen normale gang van zaken.Mijn neefje met zijn vaste partner: zij wou geen hormonen in haar lijf en om een zwangerschap te vermijden dan bijna 10 jaar telkens met condoom gevreeën. Om dan te merken dat ze niet in verwachting konden geraken toen ze een kindje wouden. Zoveel jaren moeite gedaan voor niets.
Wij ook. Toen mijn dochter 4 werd keek het volk wat raar toen ze aankwamen op het verjaardagsfeestje, maar dat nemen we erbij.Hier alleszins niet. Heb er net nog een resem mogen omdopen tot ballonnen omdat de vervaldatum verstreken was.
Dat weet ge nooit op voorhand hé, als ze de pil slikte zou het verhaal net hetzelfde geweest zijn.Mijn neefje met zijn vaste partner: zij wou geen hormonen in haar lijf en om een zwangerschap te vermijden dan bijna 10 jaar telkens met condoom gevreeën. Om dan te merken dat ze niet in verwachting konden geraken toen ze een kindje wouden. Zoveel jaren moeite gedaan voor niets.
Dat vind ik wel vreemd, moet nogal wat uitkomen bij uDat gebeurt nu al, maar een halve dag later heeft ze dat nog steeds. Het duurt echt lang, als ik het zo van haar hoor. Ik snap het ook niet goed, ofwel is het eerder het idee dat ze dat nog voelt itt hoe het is.

In sommige gevallen wel een bad waar het één en ander in drijft dat je niet graag op je huid hebt.Vrijen met een condoom is hetzelfde als in bad gaan met je kleren aan.
Of het bad waar een ander zich juist al in gewassen heeft.In sommige gevallen wel een bad waar het één en ander in drijft dat je niet graag op je huid hebt.