Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

  • 1

    Stemmen: 76 18,7%
  • 2

    Stemmen: 87 21,4%
  • 3

    Stemmen: 43 10,6%
  • 4

    Stemmen: 17 4,2%
  • 5

    Stemmen: 7 1,7%
  • 6

    Stemmen: 4 1,0%
  • 7

    Stemmen: 8 2,0%
  • Meer dan 1 keer per dag

    Stemmen: 4 1,0%
  • Minder dan 1 keer per week

    Stemmen: 134 33,0%
  • Nooit

    Stemmen: 26 6,4%

  • Totaal aantal stemmers
    406
Hier gemiddeld 1 keer per week zoals zovele. Soms meer, vaak iets minder.
Sinds de geboorte van ons 2e kind heeft ze een spiraaltje en gaat het niet altijd even gemakkelijk.

Wat wel gemakkelijk gaat is een pijpbeurt krijgen dus ik klaag niet 😀
 
Gaat het door het spiraaltje moeilijker? Nog niet gemerkt bij de vriendin dan.
Spiraaltje en bijkomende zaken zoals vermoeidheid door kinderen, complicaties door de 2 zwangerschappen die voor haar lichaam eigenlijk te snel achtereen kwamen.
Een beetje van alles bij elkaar maar spiraaltje zelf heeft ze toch ook last van zegt ze.
 
Spiraaltje en bijkomende zaken zoals vermoeidheid door kinderen, complicaties door de 2 zwangerschappen die voor haar lichaam eigenlijk te snel achtereen kwamen.
Een beetje van alles bij elkaar maar spiraaltje zelf heeft ze toch ook last van zegt ze.

Dan zou ze beter toch eens naar de gynaecoloog gaan om te laten checken, want normaal voel je daar echt niks van dat dat spiraaltje daar zit. Of bedoel je dat ze daar hormonaal/emotioneel last van heeft?
 
Dan zou ze beter toch eens naar de gynaecoloog gaan om te laten checken, want normaal voel je daar echt niks van dat dat spiraaltje daar zit. Of bedoel je dat ze daar hormonaal/emotioneel last van heeft?
Het 2e inderdaad.
Vroeger deed de pil er ook niet echt goed aan.
Optimaal zou zijn als ik me laat steriliseren maar dat vind ik nog te vroeg.
 
Daar is een wondermiddel voor: alcohol. Als dat niet zou bestaan zou er echt veel minder gepoept worden op deze wereld. Ik denk niet het basis ingredient van casual seks, maar wel de saus of de amuse ;).
Goh, toen ik single was, was dat eerder omgekeerd...
Na een paar pinten begin ik mij immers veel te hard te amuseren met mijn gezelschap dat ik helemaal geen oog meer heb voor potentieel gepoep die avond... De keren dat ik de dag erna te horen heb gekregen dat er een vrouw interesse toonde en ik het bijlange na niet door had zijn echt niet meer te tellen :D

Feit is wel dat je zonder die alcohol veel minder snel die stap durft zetten. Ik heb dus eigenlijk gewoon 4 jaar op mijn kin geklopt, met slechts een paar uitzonderingen (few and far between)
 
Toen ik op Erasmus vertrok had ik veel verhalen gehoord van al de casual sex ginder en kdacht dat gaat plezant worden. Wanneer het zich echter aandiende heb ik van mezelf gemerkt dat het gewoon mijn ding niet is. Ik zag het gewoon niet zitten om in bed te duiken met een griet die ik van boe noch ba kende en heb ze dan maar afgewezen. :unsure:

Ik weet liever met wie ik bezig ben. Natuurlijk niks op tegen dat ander volk wel geniet van casual sex met vreemden. Dat moeten zij weten.

Kheb in de plek wel mijn vrouw leren kennen daar. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Wanneer het zich echter aandiende heb ik van mezelf gemerkt dat het gewoon mijn ding niet is.
Hier maar 1x meegemaakt en dat viel ook gewoon nogal tegen. Was allemaal wel spannend enzo, eens gaan eten goed wetend waarvoor we daar beiden waren. Maar eenmaal het dan zo ver was lag ze gewoon als een lijk in bed, wat de beleving niet echt ten goede kwam.
 
Dat zal dan wel vooral aan de dame in kwestie gelegen hebben denk ik. :) Of ge hebt ze toch niet eerst zelf in een lijk veranderd? :unsure:
 
  • Wow
Waarderingen: 515
Hier maar 1x meegemaakt en dat viel ook gewoon nogal tegen. Was allemaal wel spannend enzo, eens gaan eten goed wetend waarvoor we daar beiden waren. Maar eenmaal het dan zo ver was lag ze gewoon als een lijk in bed, wat de beleving niet echt ten goede kwam.

Je ge moet niet wachten tot als ze in slaap ligt he! :p
 
Hier maar 1x meegemaakt en dat viel ook gewoon nogal tegen. Was allemaal wel spannend enzo, eens gaan eten goed wetend waarvoor we daar beiden waren. Maar eenmaal het dan zo ver was lag ze gewoon als een lijk in bed, wat de beleving niet echt ten goede kwam.
Volgende keer een half pilletje rohypnol. De aangehouden dosis was duidelijk te veel voor zo'n tenger exemplaar.
 
Je ge moet niet wachten tot als ze in slaap ligt he! :p
Toen ik nog FWB “deed”, mij ook eens aan mispakt. Eentje nam medicatie om haar energie te doseren doorheen de dag. Maar op een avond waren we er dan blijkbaar toch te laat aan begonnen. Toen zij “klaar” was, verkeerde die in een wat halve slaap/comateuze roes waarbij ze nog wel zei dat ik verder mocht doen. Maar dat voelde echt helemaal niet “juist” (cfr discussie “verkrachting”). Dat was de eerste en enige keer dat ik een orgasme gefaket heb. De keren daarna gewoon vroeger op de dag gesekst en energie peil was geen probleem meer. 👌
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan