Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het klinkt alsof een iemand van Instagram op een level zit dat alleen kan bannen, al dan niet tijdelijk, en dat vervolgens het hoofd van de afdeling er nog naar moest kijken om een definitieve beslissing te nemen. Die tijdelijke ban kan ook puur en alleen ter bescherming van verdere hack pogingen zijn geweest, of dat nu een hack was op jouw andere accounts of die van andere users.Mijn account is alsnog vrijgegeven nadat men dit onderzocht heeft dat er effectief een 'veiligsheidslek' was.]

I'm Attorney John Patrick Tierney, a credible attorney assigned by National Centre For Victims Of Crime (NCVOC) to guide you for your compensation fund by the United States Financial Intelligence Unit on Cyber Crime and Internet Fraud. So I'm your legal representative at this point.
I'm sure that you are not aware of the $1,000.000.00-One Million United States Dollars that has been Approved by the United States Government to compensate you and One Thousand other Cyber Crime Victims for all that have been lost to Internet Scammers. We recovered $1 Billion Dollars from Internet Fraud Stars this year and we will share the money to One Thousand Lucky Internet scam victims which you are one of them.
I have a better option in which you will receive the Compensation funds without spending much money.
If you are interested in receiving your compensation funds of One Million United States Dollars, You should get back to me so that I will give you the best option to receive your fund without spending much money.
I await your swift response.
Best Regards
Attorney John Patrick Tierney
Principal Attorney The Tierney Law Group,LLC
Address: 1259 US Highway 46, Bldg , # 133,
Parsippany New Jersey 07054 USA
Die heb ik de afgelopen dagen ook alle drie gekregen.AG Insurance wil me (weeral) terugbetalen met een nogal eigenaardig afzendadres ( AG insurance <[email protected]>)
Idem Luminus ([email protected])
EN een pensioenfonds waar ik geen weet van heb die me ook willen geld geven (afzender =?utf-8?Q??= <[email protected]> )
Ik ga nog rijk worden![]()
![]()
![]()
Nederlandse Antillen here I come 
Mss hopen dat mensen die geen bitcoin hebben gekocht laten contact opnemen? En dan wrs allerlei persoonlijke informatie proberen te achterhalen.Rare mail gekregen, zelfs niet tegengehouden door de google spamfilters.
Een invoice uit de states over een aankoop van BTC, het bedrag komt ongeveer overeen met wat ik momenteel aan BTC staan heb, maar die aankoop is jaren geleden en het aantal coins komt niet overéén, hun vermeld aantal is een factor 10 hoger. Als je de huidige koers van de BTC ziet zou de invoice dus ook 10x zo hoog moeten zijn.
Geen linken in naar spamsites, gewoon: dit heb je gekocht bij ons, dit heb je betaald met paypal (which I have not...) en onze support fee (die blijkbaar ook al betaald is, is 21$ )
Wat zouden ze hiermee willen bereiken? Er is wel een wallet address vermeld maar je kan daar niet op klikken.
invoice komt van
BTC_Vendor Trustees
2850 Davenport Street Northwest
Washington
DC 20008
United States
Mss hopen dat mensen die geen bitcoin hebben gekocht laten contact opnemen? En dan wrs allerlei persoonlijke informatie proberen te achterhalen.
Mss hebben ze valse google ads, zodat wnr je ze googled dat je bij hen terecht komt...?Staat niks op can contact info: naam van bedrijf en een adres in washington. Geen tel/mail/website.

|
|
|
Dat is naar mijn idee *de* reden waar veel van de telefonische spam vandaan komt die wij ontvangen.Ma wtf,
ik registreer in januari een nieuw domein. Heb daar 1 mailadres op met mijn naam. En tis al van da. Mijnen ebox hangt trouwens aan mijn privé adres. hoe geraken ze daar zo snel aan, heb er enkel een google account op gemaakt?
Ma wtf,
ik registreer in januari een nieuw domein. Heb daar 1 mailadres op met mijn naam. En tis al van da. Mijnen ebox hangt trouwens aan mijn privé adres. hoe geraken ze daar zo snel aan, heb er enkel een google account op gemaakt?