Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie een paar posts hierboven van mij (25 dec 2024). Ik had iets gelijkaardigs voor. De hacker er dan uit kunnen gooien. Maar wat later was ie terug.Mijn vriendin haar IG is gehackt. Hacker heeft er een meta account aan gekoppeld met een gelijkaardig email adres. Elke keer als we weer toegang krijgen tot haar account, kan die hacker via die fake meta account terug uitloggen en alles aanpassen. Ze posten dan verhalen over hoe ze veel geld verdiend heeft met een account @coach.patty01. Degoutant.
Ja is ongeveer hetzelfde inderdaad. Gelukkig niets van geld ofzo op de account. Maar ze sturen dus privé berichten en op haar stories ook verhalen van hoe ze snel veel geld heeft verdiend.Zie een paar posts hierboven van mij (25 dec 2024). Ik had iets gelijkaardigs voor. De hacker er dan uit kunnen gooien. Maar wat later was ie terug.
Daarna keepass geinstalleerd met een extreem sterk wachtwoord (en door gebruik van keepass is cookie en wachtwoord diefstal heel lastig tot onmogelijk geworden) en terug alles overgenomen, het instagram account tevens van publiek naar privé geplaatst en voorts 2 steps authentication (opnieuw) aangezet. (https://accountscenter.instagram.com/password_and_security) en tevens automatisch verwijderen internet cache en cookies in browser(s) aangevinkt in mijn PRO virusscanner / protection programma.
Nog een hint: Ik bewaar ook geen wachtwoorden meer in mijn browser. Ik bewaar deze nu via keepass.
En dat heeft het probleem opgelost. De hacker slaagt er sindsdien niet meer in alles terug over te nemen.
Denk dat mijn nummer weer ergens in een gelekte database zit, want krijg sinds gisteren constant oproepen van verschillende gsm nummers. Wel Belgische zo te zien.
Luister goed, mevrouw, meneer,
Verzeker uzelf, zonder enige smoes, dat de verstrekte gegevens kloppen en veilig zijn. Bevestig dit dan zonder uitstel.
Wilt u de ultieme verwijderactie starten en direct nieuwe validatieaanvragen ontvangen? Klik dan nú op de onderstaande link:
[Klik hier]
U heeft maximaal 48 uur om dit bericht te verwerken. Overschrijdt u deze termijn, dan is uw account onverbiddelijk verleden tijd.
Koester uw zelfvertrouwen en wees bereid om zonder aarzeling hulp te bieden wanneer dat nodig is.
Onverbloemd,
Het Argenta-team
Zou het begin van een fantastische thriller kunnen zijn...Mobiel gaat over, neem op en ik hoor een onbekende stem zeggen “ik moet met je praten” en er wordt meteen opgelegd.
Die had ik nog niet eerder!
Zou het begin van een fantastische thriller kunnen zijn...
Denk dat mijn nummer weer ergens in een gelekte database zit, want krijg sinds gisteren constant oproepen van verschillende gsm nummers. Wel Belgische zo te zien.
Mijn collega had net dezelfde gisteren gekregen![]()
Bonjour, c'est le facteur.

Een paar toegevoegd, maar geen enkele had whatsapp.Heb je whatsapp en wat gebeurt er als je die nummers in je addressbook zet en via whatsapp kijkt of ze een account (en dus profielfoto) hebben?
Heb ik gisteren ook gehad.![]()
Bonjour, c'est le facteur.
Vroeger als kind belden we soms ook random gewoon mensen op.Mobiel gaat over, neem op en ik hoor een onbekende stem zeggen “ik moet met je praten” en er wordt meteen opgelegd.
Die had ik nog niet eerder!
Vroeger als kind belden we soms ook random gewoon mensen op.
Dat ging dan zo
Neef: Gij durft dat niet neef!
Ikke dan stoer hé ..
Ring!
Een dame neemt op: 'Hallo?'
Ik brul: 'Houdt uw bakkes toe!' en ik haak gewoon in.
En wij maar lachen achteraf
(spreek over 40 jaar geleden he, toen ik zelf een jaar of 10 was)
In welke 'zone' was dat dan, en waren er koffiekoeken mee gemoeid?Bij mij was dat nog in den tijd van: "alo tis hier zorro, heb je mijn paard gezien."
En dan nog eens terugbellen met " alo tis hier paard van zorro, heb je zorro soms gezien."
Billenkletsen zulle toen!(spreek over 40 jaar geleden he, toen ik zelf een jaar of 10 was)
Ik heb dat ook eens gedaan naar de toenmalige "900".
Paar minuten later belden die zelf terug en nam mijn ma op... was toen ook billenkletsen zulle, maar op een andere manier...![]()