Dat was nog 10 jaar voor die tijd.In welke 'zone' was dat dan, en waren er koffiekoeken mee gemoeid?![]()

Den 900 is veranderd naar den 100 einde jaren 80, en de zone was midden de jaren 90.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was nog 10 jaar voor die tijd.In welke 'zone' was dat dan, en waren er koffiekoeken mee gemoeid?![]()

Elke BG die nu beweert: Op 10 jarige leeftijd deed ik zo'n dingen niet: 99% zeker van: Het correcte antwoord = Jawel maar de helft weet dit anno 2025 gewoon niet meer hé. En die resterende 1% --> dat is echt by far een heel grote minderheid.Bij mij was dat nog in den tijd van: "alo tis hier zorro, heb je mijn paard gezien."
En dan nog eens terugbellen met " alo tis hier paard van zorro, heb je zorro soms gezien."
Billenkletsen zulle toen!(spreek over 40 jaar geleden he, toen ik zelf een jaar of 10 was)
Ik heb dat ook eens gedaan naar de toenmalige "900".
Paar minuten later belden die zelf terug en nam mijn ma op... was toen ook billenkletsen zulle, maar op een andere manier...![]()

Hoi Makila
Je vraagt je vast af waarom ik twee privéfoto's van mezelf aan je mail? Well...
Ik vond jouw email adres toen ik mijn bureaulaatje aan het opruimen was. Ik had het opgeschreven op een klein klad papiertje. Het moet van lang geleden zijn toen ik nog veel op de chat zat... Hebben we weleens eerder gekletst? Geen idee waarom we ons contact verloren hebben. Ik voel mij de laatste tijd nogal eenzaam en zou wel weer iemand kunnen gebruiken om af en toe mee te kletsen, zeker wanneer ik behoefte heb aan genegenheid. Kunnen we snel weer eens kletsen?
Anaal foto 1 anaal foto 2
Mvg,
Sletje
OK sure @sletje 'let us talk' merci voor de foto's hé.![]()

Sletje ben jij het?hoe heb je deze week willen cammen![]()
Ik krijg normaal eigenlijk nooit seksueel getinte mails. Deze is aldus nieuw voor mij.
Ik zei hem ook dat ik interesse had om heel veel te investeren in cryptoAls je interesse moest getoond hebben voor de crypto zal hij u waarschijnlijk een linkje of iets dergelijks toesturen en zo zal de stam beginnen denk ik .![]()

Gewoon standaard zeker? "Knappe vrouw" verleidt domme man, ze worden verliefd, maar zij kan niet naar België komen door financiële problemen, dus ze vraagt wat geld.Sletje ben jij het?Ik krijg normaal eigenlijk nooit seksueel getinte mails. Deze is aldus nieuw voor mij.
Hoe gaat zo'n scam eigenlijk in zijn werk? Want ikvermoedben er zeker van dat van de daad zelf natuurlijk nooit iets van in huis zal komen![]()

Voor bepaalde specifieke diensten (Bijvoorbeeld Roku) daarvoor gebruik ik natuurlijk mijn yahoo of hotmail (Makila) account hé.Amaai Makila moet nogal op vieze sites gezeten hebben vroeger.