Troost u. In 30+ jaar ben ik er amper 3x in getrapt. 2x heb ik mijn geld kunnen recupereren 1x niet (Dat ging over 200 dollar in aandelen in bedrijf X. Het bedrijf bestaat echt, bestaat nog steeds en genereert miljoenen omzet per jaar. Maar ik had betaald via e-gold en na het faillissement was mijn betaalbewijs weg. De eigenaar lacht mij nog steeds uit. Belachelijk want hij is strontrijk. Echt ne klootzak aldus want wat is nu 200 dollar voor die mens?).Ok. Nu met 100% zekerheid gescamd.
Kerel is nog altijd actief op 2dehands! Vraag me af hoe ik hem kan pakken?? Zelf het zoekertje staat er opnieuw op.
Ik ben met hem in gesprek met een ander account. Vraag me echt af of er iets is wat ik kan doen om mijn geld terug te zien of die klootzak te laten pakken.
Edit: zijn gsm nr heb ik al.
Zeg dus nooit nooit. Ze worden steeds vindingrijker en 1 onoplettendheid of een beetje pech en uw geld is weg he.

Daarmee heb ik echt wel medelijden. (Ook al is zijn verhaaltje misschien niet helemaal waar. Ook dan heb ik hier nog medelijden mee)