Hoeveel geluk kunde hebben? Dat die mevrouw juist mij eruit pikt, toch TE MOOI om WAAR te zijn
Krijg de tranen in mijn ogen bij zoveel ongeluk....
Hallo
Sorry dat ik op deze manier contact met je opneem, ik heb zojuist je profiel gezien en tegen mezelf gezegd dat jij de persoon bent die ik even nodig heb, mijn naam is SOPHIE BORDEAUX, woont in Frankrijk.
Ik lijd aan een ernstige ziekte waardoor ik tot een zekere dood veroordeeld ben: keelkanker en Ik heb een grote som van € 389.000,- die ik graag wil schenken aan een betrouwbaar en eerlijk persoon, zodat hij er gebruik van kan maken.
Ik ben erfgename en eigenaar van verschillende hotelcomplexen, cacaotransportbedrijven en importeurs van rode olie in Finland, Italië, Zwitserland en Duitsland, België.
Ik heb mijn man 6 jaar geleden verloren, waardoor ik erg getroffen ben en ik heb tot op de dag van vandaag niet kunnen hertrouwen, we hadden geen kinderen en ik zou dit bedrag graag willen doneren voor mijn overlijden, mogen mijn dagen daarvoor worden geteld.
Afwezigheid van deze ziekte waarvoor ik in Frankrijk geen geneesmiddel had behalve kalmerende middelen.
Ik zou later graag willen weten of u van deze donatie kunt profiteren. Antwoord mij alstublieft.