Hoe heeft men deze week u geprobeerd te scammen?

Je bent slachtoffer van een scam...

• Oef, ik heb een cyber crime/risk verzekering....

• Oef, de bank betaalt (toch) terug...

• No panic op die rekening staat niets...en kan je niet onder nul.

• Ik spreid mijn risico spaarrekeningen zijn bij andere bank

• Life savings hangen er aan...

• De bank schuift de schuld af...

• Internet bankieren is altijd een risico..

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Mja, 't is toch durven ook hé. Met iemand afspreken en dan gwoon met zijne fiets wegrijden 😆
De dief had wellicht niet gedacht dat hij VRT NWS ging halen
De volgende weddenschap komt er aan. Live voor Tv terwijl ze een interview aan het doen zijn met Pogacar. Even goed wuiven naar de camera als toerist en dan doodleuk zijn fiets stelen (in de achtergrond) :tongue:

Dief steelt racefiets van belofterenner tijdens testrit: "We hadden een deal, maar plots was hij weg"

Wie laat er nu iemand op een fiets van € 6500 proefrijden zonder iets van waarborg (ID, autosleutels, etc.) te vragen terwijl die de testrit doet.
Heel naïef maar je moet het maar durven.

Deze week ook een mailtje binnengekregen, zogezegd van de CM. Nu ben ik daar wel bij aangesloten maar ik verwachtte daar niets van en CM had ook al gecommuniceerd dat er valse mails in hun naam rondgingen. Het zag er wel vrij echt uit maar het mailadres van de afzender viel natuurlijk meteen op. En ook als je over de tekst van de mail zelf ging, veranderde de cursor overal naar een handje alsof je een link aanwijst. Heel de tekst van de mail was dus gewoon één afbeelding met een link achter. Op een gsm ook misschien minder zichtbaar.

Op mijn instagram een pop-up: Hallo ik ben van Heist Op Den Berg. Mijn man is niet thuis. Kom je langs?
Mmm yeah sure ..

Een week of twee geleden op onze braderij ook exact zo'n kraam gezien en ik wou er nog noga kopen. Gelukkig niet gedaan... :unsure:

Hoeveel geluk kunde hebben? Dat die mevrouw juist mij eruit pikt, toch TE MOOI om WAAR te zijn :biglaugh: :biglaugh:
Krijg de tranen in mijn ogen bij zoveel ongeluk....

Hallo
Sorry dat ik op deze manier contact met je opneem, ik heb zojuist je profiel gezien en tegen mezelf gezegd dat jij de persoon bent die ik even nodig heb, mijn naam is SOPHIE BORDEAUX, woont in Frankrijk.
Ik lijd aan een ernstige ziekte waardoor ik tot een zekere dood veroordeeld ben: keelkanker en Ik heb een grote som van € 389.000,- die ik graag wil schenken aan een betrouwbaar en eerlijk persoon, zodat hij er gebruik van kan maken.
Ik ben erfgename en eigenaar van verschillende hotelcomplexen, cacaotransportbedrijven en importeurs van rode olie in Finland, Italië, Zwitserland en Duitsland, België.
Ik heb mijn man 6 jaar geleden verloren, waardoor ik erg getroffen ben en ik heb tot op de dag van vandaag niet kunnen hertrouwen, we hadden geen kinderen en ik zou dit bedrag graag willen doneren voor mijn overlijden, mogen mijn dagen daarvoor worden geteld.
Afwezigheid van deze ziekte waarvoor ik in Frankrijk geen geneesmiddel had behalve kalmerende middelen.
Ik zou later graag willen weten of u van deze donatie kunt profiteren. Antwoord mij alstublieft.

De laatste maanden krijgen wij af en toe telefoontjes van onbekende nummers. Gisteren nog een +44 nummer. Ook een hele tijd Egyptische telefoonnummers. Ik heb al is gedacht om op te pakken en keihard te roepen ofzo voor de fun :oi22:

De laatste maanden krijgen wij af en toe telefoontjes van onbekende nummers. Gisteren nog een +44 nummer. Ook een hele tijd Egyptische telefoonnummers. Ik heb al is gedacht om op te pakken en keihard te roepen ofzo voor de fun :oi22:
Ik heb een jaar of 15 geleden zo eens voor de mop opgenomen voor een irakees nummer. Kerel aan andere kant vroeg in agressief scheef Engels waar ik bleef met zijn gerief. Wijselijk ingehaakt en nooit meer opgenomen :unsure:

Net zo een robot stem aan de telefoon van zogezegd paypal. Was van een (gespoofd?) Belgisch nummer.

Best eerst wel een soundboard klaarmaken voordat ge opneemt. :)

Terug
Bovenaan