Shooter PC PS5 PS4 XBOX High on Life

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
high.png


release: 13 december 2022
genre: action-adventure, fps
dev: Squanch Games

Van de bedenker van Rick & Morty.

Fresh out of high school with no job and no ambition, you've really got nothing going for you until an alien cartel that wants to get high off humanity invades Earth. Now, you and a team of charismatic talking guns must answer the hero's call and become the deadliest intergalactic bounty hunter the cosmos has ever seen.

Travel to various planets and locations across the cosmos, go up against the nefarious Garmantuous and his gang of goons, collect loot, meet unique characters, and more, in the latest comedy adventure from Justin Roiland!

 
Niemand die deze speelt?
Heb er nu een uurtje opzitten en amuseer mij er toch wel mee. Al moet je wel van de humor houden. Ideale game voor game pass wel.
60-70eur zou ik er nu wel zeker niet aangeven.
 
Kwartiertje gespeeld en idd een leuke game. Maar ik kwam er wat duizelig van. (XSX) Maar blijkbaar zou de recente update framerate en dergelijke issues fixen.
 
Ik heb hem zelf nog niet gespeeld, wel al veel ziiten kijken naar streamers.
En enigste dat ik me afvraag is of het vloeken en de one liners niet to much worden na een paar uur spelen?
Want wat ik al zag was dat dat ratelen echt niet stopt :)
 
Gisteren ook een half uurtje gespeeld en was nog wel leuk.
Maar al dat gepraat... :crazy: Zal het wel in kortere stukjes uitspelen.
 
Ik heb hem zelf nog niet gespeeld, wel al veel ziiten kijken naar streamers.
En enigste dat ik me afvraag is of het vloeken en de one liners niet to much worden na een paar uur spelen?
Want wat ik al zag was dat dat ratelen echt niet stopt :)
Ik denk dat je redelijk ‘high’ moet zijn om dit te spelen.
Hence the title. 😀
 
Loving this game.

Voor 1 of andere reden heb ik ingame 3 kwartier naar de film Tammy and the Trex gezien, gewoon omdat het kan.

Grafisch heel mooi en indrukwekkend level design.

Tzal wel aan mij liggen maar bij die hub world waar uw huis word neergezet kreeg ik zelfs cyberpunk vibes.

Op pc ook hele goeie performance met alles open.

Je moet natuurlijk voor de humor van Justin Roland zijn, maar als je dat niet bent kan je altijd de banter minder zetten zodat het minder stoort.

I'm high on life 😀
 
Ik heb hem zelf nog niet gespeeld, wel al veel ziiten kijken naar streamers.
En enigste dat ik me afvraag is of het vloeken en de one liners niet to much worden na een paar uur spelen?
Want wat ik al zag was dat dat ratelen echt niet stopt :)
Volgens mij kon je dat ratelen iets minder zetten bij opties. Want soms is het idd wat te veel :)
 
Bwoa ik vond dat nog goed meevallen. Brengt totaal niets nieuw onder de zon en voelt heel generic aan maar heb het toch met plezier op 1000/1000 gezet.
 
Is deze nacht uitgekomen op ps5/ps4.

Prijs is 59.99€.
Geen idee of het die prijs waard is, of wachten op een sale.

 
Terug
Bovenaan