Het shelfie-topic

Onze (mini) collectie:
Zit ook wat rommel tussen die we meegenomen hebben van bij mijn schoonouders toen ze gingen verhuizen.
IMG-20210127-195303.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog altijd mijn dozen niet gefotografeerd. Maar als ge grote collecties wilt zien:

Collectie van 1 van mijn beste maten. Weet dat:
  • Dit de helft is, die kasten gaan dus de kamer rond achter de foto nemer (mezelf)
  • Achter (bijna) elke rij games die ge ziet, ligt een 2e en soms 3e rij
  • 2 a 3 jaar geleden waren dit er +3.000
 
Jammer dat de foto niet scherp is, ik herken er heel veel niet. Indrukwekkende collectie! Hoeveel ben je al bezig met Boardgames?
 
Bij zo een collectie vraag ik mij toch af hoeveel games er regelmatig gespeeld worden. En of het niet frustreden is dat je vaak de regels opnieuw moet lezen omdat het al te lang geleden is dat je het spel gespeeld hebt.
Maar misschien is zijn doel gewoon verzamelen, kan ook leuk zijn.
 
Indeed niet mijn collectie eh. Wel handig dat die in mijn "core" groepke zit. De vraag is altijd "hebben we dat spel?" => "stomme vraag, X heeft dat spel sowieso" (y).

Jammer dat de foto niet scherp is, ik herken er heel veel niet. Indrukwekkende collectie! Hoeveel ben je al bezig met Boardgames?
Yes, blame mijn fotografie skills.

Bij zo een collectie vraag ik mij toch af hoeveel games er regelmatig gespeeld worden. En of het niet frustreden is dat je vaak de regels opnieuw moet lezen omdat het al te lang geleden is dat je het spel gespeeld hebt.
Maar misschien is zijn doel gewoon verzamelen, kan ook leuk zijn.
Tis beide voor hem, deels verzameling aanleggen, maar zeker ook gamen. Die speelt meerdere keren per week, en doet eigenlijk niks anders dan regels lezen. Zijne WC ligt vol met rulebooks :ROFLMAO:.

Wattefak
In mijn vriendengroep ben ik met mijn schamele 120 "die met al zijn spellekes" :')
Ik denk dat iedereen in mijn groep daar al boven zit
unsure.gif
. Ik heb met de verhuis ongeveer 50% buiten gesmeten. Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel ik er momenteel heb.
 
Terug
Bovenaan