Het shelfie-topic

mooie collectie!

Zie dat je de collectors edition van Suburbia ook hebt, zit daar iets extra in wat vroeger niet is uitgekomen? Wij hebben zelf ook het basisspel en alle expansies (behalve de con-tiles van Amerika) die voor de collectors edition zijn uitgekomen, vandaar dat we deze niet wilden aanschaffen...maar ben nu toch eens curieus of dat er daar dan nog iets extra bijzit?
 
mS7Y9dC.jpg

1j9uu2w.jpg


er ontbreken nog enkele games die niet in de kalax kunnen (Heroquest, Too Many Bones en Tannhauser)
alsook zijn er een paar expansies niet zichtbaar omdat ik deze in de main game heb samengevoegd (oa Wingspan, ook van Talisman heb ik alle expansies)
Aan uw Lego te zien, een man met smaak, heb er hier ook verschillende staan 👌
 
mooie collectie!

Zie dat je de collectors edition van Suburbia ook hebt, zit daar iets extra in wat vroeger niet is uitgekomen? Wij hebben zelf ook het basisspel en alle expansies (behalve de con-tiles van Amerika) die voor de collectors edition zijn uitgekomen, vandaar dat we deze niet wilden aanschaffen...maar ben nu toch eens curieus of dat er daar dan nog iets extra bijzit?
Nighttime expansion die exclusief bij deze collectors edition zit en dan nog kickstarter extra’s
 
Trekt dat Fallout spel op iets?
En vanaf welke leeftijd kunt ge My Little Scythe eigenlijk spelen?
 
Ticket to ride zit ook bijna bij iedereen in de collectie zeker? (terecht trouwens)

Zal toch ook eens wingspan moeten aanschaffen. Nooit bij stil gestaan dat het perfect speelbaar is met 2.
 
Ondertussen ook beseft dat Patchwork, Jaipur en Memoir '44 uitgeleend zijn aan familie, dus die moeten daar dan ook nog ergens in kunnen :sarcastic:.
 
Zou het eens wat opnieuw moeten schikken want sommige zaken staan niet meer bij elkaar maar hier is het grootste deel van de collectie + nog wat zaken ook die er niet bij staan (veel heroquest, curse of Vulkar, veel kleine games die in aparte bakken zitten,...).
 

Bijlagen

  • IMG20220910112147.jpg
    IMG20220910112147.jpg
    2 MB · Weergaven: 9
  • IMG20220910112236.jpg
    IMG20220910112236.jpg
    2,5 MB · Weergaven: 9
  • IMG20220910112630.jpg
    IMG20220910112630.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 9
  • IMG20220910112736.jpg
    IMG20220910112736.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 8
Dit doet me eraan denken dat ik mijn shelf ook nog eens moet ordenen.

Momenteel is het een halve kallax, een hoop spellen ernaast en dan op willekeurige locaties in de ruimte ook nog wat dozen hier en daar.
 
Terug
Bovenaan