Ik nodig u uit om eens een dagje met mij mee door het tsjoek tsjoek treintje te lopen theoke. Beginnen doen we om kwart na 3 in het stationnetje van Hasselt, dus om 2uur het wekkerrtje zetten hè, zodat ge fris en monter uit uwe nest kunt . Vooreerst maken we rond 03u30 een wandelingetje van om en bij de 2 km naar de afwisseling om een treintje klaar te maken . Dit treintje is de piekuurtrein van Genk naar Brussel, die door u (de politiek) maar een halve samenstelling heeft (dit door de door u opgelegde besparingen ; lees veel te weinig onderhoudspersoneel). Vervolgens vertrekken we als lege trein naar Genk.
Om 05u20 zie ik uw blaffeturen al dichtvallen Theoke, HEY! WAKKER BLIJVEN NONDEDJU! Het avontuur begint pas. We gaan van Genk via Landen naar Brussel, in Landen kent ge het wel hè Theoke, daar zijt ge al es ooit fotootjes gaan maken met vluchtelingen die daar altijd opstapten zonder vervoerbewijs, diezelfde vluchtelingen die door u, de politiek, doelloos in de illegaliteit worden geduwd. Waartegen wij, security, de politie, justitie . . . geen middelen krijgen om ze in regel te stellen, maar die wel elke dag in ons gezicht spuwen en ons bedreigen omdat jullie je werk niet doen hypocrietTheoke (snie goed gewerkt hè jongen . . . Das een paar jaartjes langer komen hè
).
Bon, rond kwart na 8 komen we aan in Brussel Zuid, tzal eerder half 9 zijn, want u (de politiek niewaar) wil natuurlijk tijdens de spits 7 treinen per uur meer door de pijp (flessenhals) van Brussel centraal jagen (alles voor uw kiezers hè Theoken).
Snel een koffieke in BrusselTheo, want uw oogskes worden kleiner en kleiner
Rond 10 voor 9 gaan we dan es Eigenbrakel op en af en komen we langs de ghetto's rond Brussel . Wederom dikke misérie na 2 keer onze smoel te laten zien ; in deze stationnetjes natuurlijk nergens security dus : 11 11 11 doet uwe nest zelf!
Terug in Brussel mogen we rond 10u45 de trein terug naar Hasselt verzekeren, meestal wel rustig liefste Theo, omdat het richting de heimat (lees: limburg) nu eenmaal wat gemoedelijker is
Voilà Theoke, om 10 voor 12 binnen, diensteinde 12u . Nu moogde naar huis gaan om uw bespuwd jasje int masjien te steken.
Als laatste nog even ter verduidelijking aan al mijn FB vrienden : er worden door de politiek zoveel onwaarheden de wereld ingestuurd dat het soms ondraaglijk wordt om de sociale media open te doen, dus hier even een kleine rechtzetting ivm het pensioen van het spoorpersoneel. Om een maximum spoorpensioen te krijgen moet men 36 jaar bespuwd, beschimpt en bedreigd worden en moet je minimum 55 jaar zijn. Ik in mijn geval was 28 toen ik begon dus zou ik tot m'n 64ste bespuwd beschimpt en bedreigd moeten worden; je mag na je 55ste wel gaan als je 30jaar hebt maar dan wel voor een paar honderd Euro minder.
Ps Theo, laat iets weten als je mee wil, maar doe wel een bruin broekse aan, da camoufleert beter