SomeDude
Banned
1) Je hebt gekozen om daar te blijven wonen en ergens ver weg te gaan werkenIk ben niet goedkoop en afgelegen gaan wonen, ik ben hier geboren en getogen, en zou inderdaad niet in het hellegat waar ik werk willen wonen nee, zelfs als de betaalbaarheid van een deftige woning daar géén issue zou zijn, is het nog altijd een vuile, onveilige en lelijke stad.
Mocht ik de klok kunnen terugdraaien, dan studeerde ik na m'n 18e iets waarmee ik vlotter dichter bij huis een deftige job zou vinden, dat is m'n enige bezwaar. Ik ga al niet met de wagen naar m'n werk, denk dat ik daarmee een mooie ecologische en economische bijdrage lever.
Parkings die al decennia gratis waren, betalend maken is gewoon de NMBS die de reizigers extra cash afhandig wilt maken, want de dienstverlening gaat er niet op vooruit op die parkings.
Ik verwacht ook overigens geen 4 à 5 treinen per uur naar Brussel zoals pakweg Gent of Antwerpen dat hebben. Ik verwacht dat de 1 à 2 die er zijn, op tijd rijden en ja, ook bereikbaar zijn.
2) Als je met de wagen naar station gaat dan ga je deels met de wagen naar het werk he
De gebruiker betaalt, lijkt me maar fair ook.

.