Ik ga er vanuit dat het mag omdat ik bij élke keer dat ik de conducteur dan zie, gewoon mijn abonnement gescand wordt zonder meer. Dat heet jarenlang op de trein zitten en ervaring kweken in het beoordelen van de situatie.Er werd niets afgeroepen en ik vind het niet oké dat je er dan maar vanuit gaat dat het wel mag. Ik heb zelf voor een oplage betaald, 99% van die wagon waarschijnlijk niet (alhoewel ze allemaal de app en een bankkaart hebben, let’s be honest). Dus ja, not fair. En uw geld terugkrijgen als een wagon gedeclasseerd is, is onmogelijk
Je ticket die je koopt geeft gewoon een garantie op een zitplaats. In eerste klasse als er daar plaats is, anders in tweede klasse (en natuurlijk moeten mensne die enkel een tweede klasse ticket hebben dan weg uit zowel eerste klasse als tweede klasse). Het geeft géén garantie op stilte of whatever. Maar dus geeft het nog altijd een voordeel bij declassering.
. Maar op een trein van 6 coupés zie je hem zelden. Tot nu toe nog nooit miserie mee gehad, dus ik blijf het wagen. Als ik ooit een boete krijg, dan verdien ik die natuurlijk.
.
) Nee, ik zit in de laatste wagon en ze is van achter naar voor beginnen controleren.