Arades
Well-known member
Zitten wel mooie sets tussen maar ik heb besloten dat ik mijn oude lego terug in mekaar ge trachten te boxen eerst. Heb hier 3 volle tonnen staan en moet alles eerst wassen want dat heeft 20 jaar in de kelder gestaan en is gewoon vies vind ik zo. Komt een heel muffe geur uit die bakken. Heb al wat plannetjes gevonden van sets die ik vroeger had en waar ik al meerdere stukken van herken in die dozen dus ga me daar mee bezig houden de komende week (of weken).Zelf niet helemaal overtuigd. Buiten de grote Ganon vind ik het maar povertjes.
Lumbricks is een mooi alternatief. Ook niet zo goedkoop als de Temu-crap maar wel met lichtjes inbegrepen. Zitten ook wel mooie dingen bij en zou ze graag wel eens proberen, maar mijn Lego-Puristen hartje zou teveel bloeden vrees ik. (of schrik om overtuigd te geraken, kan ook)
Eigenlijk had ik als kind belachelijk veel Lego, zeker van de ridders en piraten. Niet normaal hoeveel sets ik meteen herken als ik de plannetjes nog maar zie staan.
Dat wordt geduldig afwachten op een korting, zoals bij de Deku Tree, want spijtig genoeg weer dure set.

. Zelf meer Ferrari-fan