De 3 onderste zijn dan ook geen officiële Legoik krijg precies het gevoel dat er iets niet klopt aan de Chiron.
Bekijk bijlage 47625
De boog aan de deur heeft precies een andere kromming op de productfoto's

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De 3 onderste zijn dan ook geen officiële Legoik krijg precies het gevoel dat er iets niet klopt aan de Chiron.
Bekijk bijlage 47625
De boog aan de deur heeft precies een andere kromming op de productfoto's

verklaart veel, want ik vond de spoiler van de Porsche ook maar raar staan preciesDe 3 onderste zijn dan ook geen officiële Lego![]()

Ik dacht dat rosse katten altijd tabby waren?Rosse kat officieel aangekondigd. Leuk! De tuxedo cat staat hier al even als display in de leefruimte, deze mag er ook nog wel bij.
Edit: wij hebben een echte rosse kat en zat al langer met het idee om die zwarte tuxedo cat te "herkleuren" naar ros, maar dat was niet zo eenvoudig door unieke onderdelen die niet in ros/orange bestaan. Voor mij dus wel een welkome set.
![]()
LEGO Ideas Orange Cat (21376) Officially Announced
LEGO has revealed the next LEGO Ideas set coming to store shelves with the Orange Cat (21376).www.thebrickfan.com
Helemaal akkoord dat die kleur niet helemaal is wat ze moet zijn. Wat "schakering" in het "ros" had zeker gemogen, met wit en een extra kleur richting oranje, maar is niet zo eenvoudig met de onderdelen die gebruikt worden (die ronde blokken bijvoorbeeld). Hij blijft wel heel hard lijken op "onze" rosse kat (spierwitte pootjes, borst, buik) mits wat verbeelding.Ik dacht dat rosse katten altijd tabby waren?
Ik vind het eenkleurige ros (eerder bruin ook?) wat minder geslaagd bij deze set, wat bij de tuxedo natuurlijk niet stoorde.
Hier staat een Jekca kat in display. Foto met onze tijger:

Ja, en het is wat hit or miss.Heeft er hier ooit al eens iemand een lego set gehad of gekocht via een “grote chinese webwinkel”?
Kheb t er eens op gewaagd en de ferrari f1 gekocht om eens te vergelijken met de echte set die ik vorige wee gekocht heb..
Onlangs een set gebouwd van Cada en er was geen enkel verschil.Heeft er hier ooit al eens iemand een lego set gehad of gekocht via een “grote chinese webwinkel”?
Kheb t er eens op gewaagd en de ferrari f1 gekocht om eens te vergelijken met de echte set die ik vorige wee gekocht heb..
Heeft er hier ooit al eens iemand een lego set gehad of gekocht via een “grote chinese webwinkel”?
Lego nummert ook verschillende zakjes met dezelfde nummer hoor (voor grote sets). Ik vermoed dat die gewoon dezelfde nummering hebben (anders moet de handleiding herschreven worden ipv gekopieerd).Recent voor de 1ste keer. (Friends appartement voor de vrouw)
Vorige week aangekomen, maar nog niet aan begonnen (was nog bezig met andere set).
Dus over het bouwen / compleet zijn, kan ik nog niets zeggen.
Verpakking: de gekende witte zak
Blokjes zitten in aparte zakjes, maar waar de originele set de zakjes genummerd zijn van 1 tot 15(dacht ik), lijken ze nu random genummerd.
3x nr1, 1xnr2, 5x nr3 enz....
Handleiding zit erbij, maar is zeer gecomprimeerd.
Lijkt 4 pagina's op 1 gepropt.
Ja is normaal, zitten altijd wat blokjes teveel in.Edit: is het normaal dat er een paar reservestukjes in zitten? Heb een extra lichtje etc.
Jep. Ik heb hier al 2 serieuze doosjes van mijn ladenkast voor vijzen gevuld met de stukjes op overschot van de kinderen hun sets. En af en toe komt dat dan eens van pas als ze een specifiek stukje niet meer vinden of er eens eentje te weinig (wel zeer zeldzaam, meestal te veel) geleverd was bij de set die ze aan het maken zijnEdit: is het normaal dat er een paar reservestukjes in zitten? Heb een extra lichtje etc.
De andere 3 in size 1:8 ga ik ook nog wel halen ooit als mijn wederhelft t ok gaat vinden, de vibe is nog altijd “lego is voor kindjes” in mijn naaste omgeving.

Hier ook al heel veel overschot blokjes in een aparte doos ondertussen. Ze zijn daar wel genereuzer in geworden dan vroeger, we zijn de grote Mario Kart 72037 hier momenteel aan het bouwen, 6 zakjes ver en al 22 stukken overschot.Jep. Ik heb hier al 2 serieuze doosjes van mijn ladenkast voor vijzen gevuld met de stukjes op overschot van de kinderen hun sets. En af en toe komt dat dan eens van pas als ze een specifiek stukje niet meer vinden of er eens eentje te weinig (wel zeer zeldzaam, meestal te veel) geleverd was bij de set die ze aan het maken zijn
Klopt, dat gaat erg snel. Had ook eens ergens 1 cruciaal stuk(je) dat ontbrak en dat was er ook binnen de week.Hier ook al heel veel overschot blokjes in een aparte doos ondertussen. Ze zijn daar wel genereuzer in geworden dan vroeger, we zijn de grote Mario Kart 72037 hier momenteel aan het bouwen, 6 zakjes ver en al 22 stukken overschot.
Andersom: als er stukken ontbreken, dan kan je dat melden bij hun klantendienst via de website. Midden december vorig jaar heb ik dat voor de allereerste keer voorgehad dat er echt een stukje ontbrak bij een kleine set en gemeld via site. Een week later envelop ontvangen met het ontbrekende onderdeel, wat ik niet verwacht had met de drukte van de feestdagen. @Chizm