Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Conclusie is dat er gigantisch veel te kort is en dat bricklink het alweer schat op 60€ aan items
Beter niet gekocht duswas van een oudere dame die gewoon random fotos gezet had en "lego ruimtetuig" als naam dus was erop of eronder.

Ja moet nog eens goed kijken want die "easy buy" doet rare dingen. Veel in a shop maar dan 26€ shippingLijkt me nog veel. De set staat voor ongeveer €50 op Vinted.
Hier via Bricklink van 6 verkopers stukken besteld voor een paar MOC-projecten. Vandaag eindelijk het laatste pakje binnen en blijkt dat er 8 stukjes ontbreken. Dat wordt weer even wachten voor ik eraan kan beginnen.![]()
maar bv de magneten en beackets ontbreken, en die zijn los wel al snel paar euro per stuk precies. Dan nog wa insectoid specifieke blokjes dus het loopt wel snel op 
Ja moet nog eens goed kijken want die "easy buy" doet rare dingen. Veel in a shop maar dan 26€ shippingmaar bv de magneten en beackets ontbreken, en die zijn los wel al snel paar euro per stuk precies. Dan nog wa insectoid specifieke blokjes dus het loopt wel snel op
Ik zag ook dat die set 50 of meer stond online dus vandaar dat ik de gok van 20€ genomen heb.
Heeft idd wel geholpen, al lag ik nog steeds aan 20€ excl en heb nog niet alles. Duurste zijn de magneten & houdertjes en de minifigs maar die heb ik nog even op de wanted list laten staanDeze zomer toevallig ook twee van mijn insectoid sets terug vervolledigd en dat viel precies nog mee qua prijs. Die vleugels en elektrische staarten had ik wel.
Ik zou eens proberen via Buy All ipv. Easy Buy en enkel Belgische verkopers gebruiken, en eens kijken via Auto Select en dan eventueel daar een beetje mee spelen en eventueel vervangstukjes in een ander kleur (light bluish grey ipv. light grey, of iets dergelijks) of desnoods een stuk zonder print bestellen. Belgische verkopers zijn doorgaans vrij goedkoop en bestellingen passen meestal in envelop. Dat kost vaak maar €3 via BPost en het komt ook nog eens vrij snel aan. Verzendkosten lopen inderdaad belachelijk snel op als je internationaal gaat.
Minifigs zijn vaak goedkoper als je de delen apart koopt. Dus head, legs, torso en eventueel headpiece apart aan wanted list toevoegen. Je moet natuurlijk wel geluk hebben dat één iemand genoeg onderdelen aanbiedt.Heeft idd wel geholpen, al lag ik nog steeds aan 20€ excl en heb nog niet alles. Duurste zijn de magneten & houdertjes en de minifigs maar die heb ik nog even op de wanted list laten staan
Ik ga hiervoor gaan denk ik. Heb de forest outlaw den set geannuleerd (230 euro).Bij Lego.com 20% op verschillende sets vanaf 22/11, onder andere Lion Knight's Castle aan 320€ + dubbele punten.
Absoluut, dat zou ik nooit geven aan zo een "generieke" City Police set...LEGO City Politiepatrouille - 60045
€160 oftewel € 0,38 / pér blokje?
Een beetje van de pot gerukt, toch?
LEGO City Politiepatrouille - 60045
€160 oftewel € 0,38 / pér blokje?
Een beetje van de pot gerukt, toch?
Idem.Ik ga zwichten voor Gringotts dit weekend, 20% eraf en dubbele punten, dat is €120 korting. Een miskoop gaat dat onmogelijk zijn voor dat geld.
Wait, wut?Wachtrij op de legoservers..