Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier net begonnen met gringotts te bouwen, en het is nu al topsetOok Gringotts besteld als kerstcadeau voor de madam. mini ridderkasteel en chocoladekraam (voor mijn kerstdorp) als cadeau gekregen.
Hier net begonnen met gringotts te bouwen, en het is nu al topset
Bij mij was dit toch ook zo, gisteren de gwp's en vandaag is gringots aangekomen.Klopt het dat men de gwp’s apart verstuurd bij Lego? Ik heb het lion knight’s castle gekocht en vandaag een pakket met de 2 gwp’s ontvangen, maar geen kasteel. Als ik de tracking volg, dan zie ik ook enkel dit pakket van 1kg staan.
Ja godver, scherpRivendell voor 371 op Amazon.com.be + nog eens de mogelijkheid om tot 10 euro korting met de BLACK10 code.
Eindelijk toch gezwicht na 2 jaar twijfelen of plastic wel zoveel geld waard is![]()
Klopt het dat men de gwp’s apart verstuurd bij Lego? Ik heb het lion knight’s castle gekocht en vandaag een pakket met de 2 gwp’s ontvangen, maar geen kasteel. Als ik de tracking volg, dan zie ik ook enkel dit pakket van 1kg staan.