Het LEGO-topic

Ook Gringotts besteld als kerstcadeau voor de madam. mini ridderkasteel en chocoladekraam (voor mijn kerstdorp) als cadeau gekregen.

Mijn piraten-Legocollectie uit mijn kindertijd is gerestaureerd en heeft nieuw leven gekregen dankzij een paar nieuwe sets.
Barracuda Bay en mijn vintage Enchanted Island uitgebreid met twee MOC's. Niet mijn verdienste, maar gewoon een ontwerp gevonden op Rebrickable en de steentjes en stukjes voor minifigs gekocht via Bricklinks. Ook 6246 en 6262 een upgrade gegeven en samen gezet op een eiland met azuur water. Samen met de nieuwe Black Pearl en mijn oude Red Beard Runner dus heel wat piratenspeelplezier voor de kinderen.
53132702318_5e50f38f8f_b.jpg

Hopelijk zijn ze nu niet into ridders en kastelen. Misschien toch toegeven aan de verleiding en LHC kopen. Gewoon, om zeker te zijn.

Kasteel gekocht via lego.com. Met cadeaubonnen via werk uiteindelijk 300 betaald ervoor. Ook nog 2 gift with purchases en VIP points

Rivendell voor 371 op Amazon.com.be + nog eens de mogelijkheid om tot 10 euro korting met de BLACK10 code.

Eindelijk toch gezwicht na 2 jaar twijfelen of plastic wel zoveel geld waard is :)

Klopt het dat men de gwp’s apart verstuurd bij Lego? Ik heb het lion knight’s castle gekocht en vandaag een pakket met de 2 gwp’s ontvangen, maar geen kasteel. Als ik de tracking volg, dan zie ik ook enkel dit pakket van 1kg staan.

Klopt het dat men de gwp’s apart verstuurd bij Lego? Ik heb het lion knight’s castle gekocht en vandaag een pakket met de 2 gwp’s ontvangen, maar geen kasteel. Als ik de tracking volg, dan zie ik ook enkel dit pakket van 1kg staan.
Bij mij was dit toch ook zo, gisteren de gwp's en vandaag is gringots aangekomen.

GWP's waren hier ook een apart pak vandaag.
Wel alles op 1 dag aangekomen, GWP's apart heb ik nog niet meegemaakt (maar bestel ook amper bij Lego zelf).

Ik heb me de Jango Slave 1 voor 209 op bol gekocht, en dan nog 6% extra korting met cadeaubonnen van benefitsatwork 😅 en 2% vikingdeals. Niet slecht denk ik dan

Ook bij mij komen ze apart, morgen the big day! Al zal Gringotts pas voor de kerstvakantie zijn.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan