Het LEGO-topic

Hij speelt er genoeg mee
IMG-7995.jpg
Jama ge ziet toch ook dat er geen plaats meer is voor nieuwe dingen. Ik wil alleen maar helpen

Jama ge ziet toch ook dat er geen plaats meer is voor nieuwe dingen. Ik wil alleen maar helpen

Klopt, de bakken zitten nog vol en er ligt al wat onder de kerstboom (ja, die staat hier al).
Ik vind het wel goed dat hij daar geintresseerd in blijft, de andere 2 moet ik constant hun schermkes wegnemen. Die hebben het spelen helaas verleerd.

Laatst bewerkt:
Mss niet het juiste topic, maar kopen jullie altijd effectief lego?
Er bestaan toch ook andere bricks, of ben ik hier op tenen aan het trappen?

Was nog ok van prijs. Die van Light my Bricks was 80 euro.

Ik heb al een paar sets gekocht van andere merken en was aangenaam verrast :) .
Laatste niet Lego set was de Claas van Cada.
Kwaliteit was minstens even goed .
Lego is al even wat nonchalant aan het worden qua kwaliteit waardoor concurrentie hen heeft bijgebeend.
Ook die absurde prijzen soms.

Ik heb zelf die volledige lijn van Japanse shops gekocht van CADA en ik zou het toch niet direct opnieuw doen. De blokkwaliteit was op zich wel vrij goed, maar het bouwproces en de technieken vond ik zeer saai/repetitief en op sommige momenten zeer wankel.

Ik lees wel zeer goede dingen van Lumibricks, die zou ik wel eens durven proberen.

Ik heb hier het A-team busje gekocht via Bluebrickx en dat was toch ook een fijne build. Qua kwaliteit merk je bijna geen verschil.
Mijn kameraard is helemaal into Cobi maar dat zijn thema's die mij niet interesseren. Zou ook heel goeie kwaliteit zijn voor weinig geld.

Ook al zwaar getwijfeld om Lumibricks eens te proberen. Hoor ik inderdaad veel positief van en compatibel met de gewone Lego bricks. Echter houdt de purist in mij het wat tegen :p.

Tevens, ben kleine MOC aant plannen (pretparkje van 4 op 6 baseplates (32x32) en ze hebben niet echt iets dat ik er zou in zetten. Wel al de 2 grote rollercoasters ineen gestoken (10261 en 10303) en een light kit (Game of Bricks) in de Loop Coaster. Nu is het verzamelen van de plates en stukjes voor de onderdelen :).

Nog eens een built gedaan, niet gewoon van de bewegende delen. Maar was wel eens leuk.
Zelf kopen om op de kast te zetten, née bedankt.

De 007 versie. De 911 was er niet meer.

Bijlagen

• IMG_20251030_225738.jpg
    IMG_20251030_225738.jpg
    4,7 MB · Weergaven: 15
De F1 speed champions staan in korting op Dreamland voor de liefhebbers.

Ik zag enkele dagen geleden dat er weer nieuwe ideas goedgekeurd zijn productie.
Power rangers Megazord zou er tussen zitten! Als dat geen nostalgie is, weet ik het ook niet meer.
Take my money, nu al!

De F1 speed champions staan in korting op Dreamland voor de liefhebbers.

Ik zag enkele dagen geleden dat er weer nieuwe ideas goedgekeurd zijn productie.
Power rangers Megazord zou er tussen zitten! Als dat geen nostalgie is, weet ik het ook niet meer.
Take my money, nu al!
die megazord is voorgesteld

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan