Het LEGO-topic

300 euro voor Jango Fett z'n schip? Is dat nu niet extreem veel voor het aantal blokjes?!
Is idd wel een pak meer dan de originele "Slave I UCS". Die heb ik ooit gekocht voor 200 euro of zelfs minder (met korting) als ik het mij nog goed herinner. Op BOL is hij blijkbaar wel te reserveren voor 270 euro. Maar op zich is de prijs per onderdeel dan 10 eurocent/blokje op de MSRP, dat lijkt mij nog niet overdreven voor "licensed" LEGO.

Er is ook veel gedoe (online) rond het feit dat de set niet gewoon de naam "Slave I" heeft gekregen. :) Want het moet natuurlijk woke zijn van Disney.

Laatst bewerkt:
Lego ninjago de brondraak van beweging op multibazar voor 95 euro besteld (code van 5 euro van de nieuwsbrief nodig). Nette prijs, nog niet zo goedkoop gezien tenzij in multi-aankopen.

Vraag me af of er veel vraag is naar die oude slave 1, die heb ik nog in mint condition in zijn doos zitten. Wou toen enkel het Jango popje eruit halen als kind hehe

want :love:

490497837_122210584820147916_6328566210302561586_n.jpg

De ventjes en de mini ruimteschepen heb ik al, logo kan ik binnenkort bestellen

Lege Lego dozen: iets waard? Geen zin om die jaren bij te houden dus wil ze liever nu al kwijt eigenlijk.

Lege Lego dozen: iets waard? Geen zin om die jaren bij te houden dus wil ze liever nu al kwijt eigenlijk.
Hangt er vanaf: ald je je sets ooit wil verkopen dan kan dat een meerwaarde zijn.

Ik ken mensen die zie plat duwen en zo bijhouden maar dat neemt dan nog teveel plek in. Ik heb ze onlangs allemaal weggegooid.

Een oplossing kan zijn
Om ze plat te doen en in zo ne grote groene map waar ze tekeningen indoen bijhouden en dan onder uw bed.
Zo doe ik het toch vd dozen dak wil bijhouden.

2 mooie star wars promo's in dreamland

2 mooie star wars promo's in dreamland
Kwas ze ook net ant bekijken. De jabbas sail barge wel online uitverkocht maar wel nog in de winkel te vinden. Het laagste ooit voor deze, denk niet dat het met may 4th goedkoper zal zijn

Iemand nog nieuwe leuke sets gekocht/gebouwd? :)

Ik heb sinds begin dit jaar een flexi-job en één van de redenen was om wat disposable income te hebben om bijvoorbeeld leuke Lego sets mee te kopen zonder dat het van mijn loon moest gaan.

Maar het per uur betaald worden heeft nu ondertussen het omgekeerde effect gehad, als ik een Lego set wil kopen dan reken ik nu altijd hoeveel uren ik daarvoor die flexi-job moet doen :p Rivendell is 30uur werken, jezus :D

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan